Komerční banka vrátí v rámci akční nabídky měsíční poplatky za vedení balíčku MůjÚčet každému novému klientovi, který si jej založí v období od 1. 10. 2011 do 31. 10. 2011. Cílem výjimečné marketingové kampaně je umožnit klientům vyzkoušet si nový balíček MůjÚčet, nastavit si ho podle vlastních potřeb a čerpat odměny za využívání běžných bankovních služeb.
„Klienti jsou nadšení z moderních kanálů přímého bankovnictví a stále více je využívají. Při řešení složitějších operací či zásadních životních situací, jako je financování bydlení nebo zajištění na penzi, však raději využívají odborného poradenství bankéřů na pobočkách. Cílem akční nabídky je ukázat novým klientům fakt, že Komerční banka v obou těchto oblastech vyniká," uvedl Radko Belada, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.
Cesta k vyzkoušení nového balíčku MůjÚčet je v Komerční bance velmi jednoduchá – stačí požádat bankovního poradce o převedení platebního styku do KB a ten se postará o veškeré potřebné kroky.
MůjÚčet – flexibilní balíček pro každého
MůjÚčet nabízí kvalitní služby a vysokou míru flexibility. Za výhodnou cenu navíc obsahuje vše, co člověk pro správu svých osobních financí potřebuje: běžný účet v korunách s měsíčním elektronickým výpisem, mezinárodní embosovanou platební kartu s cestovním pojištěním, jakýkoli kanál přímého bankovnictví i všechny příchozí transakce v korunách zdarma.
Aktivnější klienti si mohou mimo jiné přikoupit výhodný balíček transakcí, mohou vybírat zdarma z bankomatů KB, pokud platí svou platební kartou u obchodníků, mohou k hlavnímu účtu připojit další korunový účet nebo účet v cizí měně.
K novému balíčku lze připojit také oblíbenou Lady kartu nebo A kartu, jejichž držitelé získávají odměnu ve výši 1 % z realizovaných transakcí platební kartou na účet penzijního připojištění u Penzijního fondu Komerční banky. Zvýhodněné podmínky mohou v Komerční bance získat také rodiny či senioři.
(tz)