INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

TA
1. únor 2012

Počet slevových serverů neboli míst na internetu, kde lidé mohou nakupovat s velkými slevami, v posledních dvou letech nebývale roste. Firmy se proto inspirovaly a chtějí slevy také. Vědí, že když se spojí, dostanou je. Například společnost R-benefit ušetřila za poslední dva roky českým dopravcům více než 21 milionů korun na investičních a provozních nákladech.

Direct_pojistovna_logo
1. únor 2012

DIRECT Pojišťovna v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 12 % a k 31. 12. 2011 jich evidovala více než 72 800. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za rok 2011 dosáhlo výše 323,7 milionu Kč (dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 9 %.

Era_logo_final
1. únor 2012

Era přichází na trh s další unikátní službou. Na svých stránkách připravila speciální spořicí kalkulačku, která klientům poradí, jak dosáhnout uspokojivé výše příjmu v důchodovém věku. Kalkulačka dokáže jednoduše spočítat, kolik peněz lze získat navíc k penzi od státu při vhodném využití spořících a investičních produktů.

31. leden 2012

KRUK International s.r.o. je nová společnost na českém trhu správy pohledávek. Společnost patří do mezinárodní skupiny KRUK, která je nezpochybnitelným lídrem v oblasti obsluhy pohledávek na trzích v Polsku a Rumunsku. Nová kvalita, partnerský přístup k dlužníkům a firmám a pochopení jejich situace - to jsou hlavní vlastnosti, kterými se firma vyznačuje. KRUK v Česku a na Slovensku zavádí unikátní smírnou strategii, která se již osvědčila na polském a rumunském trhu. Ta nabízí možnost splatit pohledávky ve formě měsíčních splátek a přináší tedy smírné řešení dluhového problému.

Era_logo_final
26. leden 2012

Z rostoucích cen benzinu a nafty se v poslední době nejednomu řidiči několikanásobně zvýšil tlak. Slabá korunu a vysoké daně ženou ceny pohonných hmot do astronomických sfér. Era / Poštovní spořitelna podává svým klientům pomocnou ruku a v síti čerpacích stanic Čepro EuroOil nabízí slevu 0,40 Kč na litr pohonných hmot.

26. leden 2012

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3