INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

4. červen 2014

Využití moderních technologií, individuální produkty nebo krytí širší škály rizik. To jsou novinky, které si pojišťovny připravily pro své klienty. A která z nich je nejlepší? O tom může rozhodnout veřejnost v anketě Pojišťovací inovátor 2014, která je součástí výzkumu Nejlepší pojišťovna 2014. Partnery jsou společnosti IBM Česká republika a KPMG Česká republika.

4. červen 2014

Evropský trh s nebankovními úvěry loni rostl. Vyplývá to ze statistik evropské federace Eurofinas. Objem nových úvěrů poskytnutých členskými firmami Eurofinas v roce 2013 dosáhl výše 322 miliard eur, což je o 1,5 % více než v roce 2012. Eurofinas zastřešuje poskytovatele spotřebitelských úvěrů a financování automobilů ze sedmnácti zemí Evropské unie. Poskytovatele z České republiky v Eurofinas zastupuje Česká leasingová a finanční asociace (ČLFA).

2. červen 2014

Klienti, kteří si do konce září pořídí novou kreditní kartu MoneyCard Plus od GE Money Bank, mohou na nových odměnách získat zpět tisíce korun. Noví klienti získají ke standardním odměnám věrnostního programu bene+ další 4 % z každého nákupu ve všech obchodech s potravinami a také na všech čerpacích stanicích v ČR. Vedení kreditní karty bude navíc pro nové zákazníky první rok zdarma.

30. květen 2014

V posledních letech jsou na trhu velmi oblíbené takzvané krátkodobé půjčky. Znáte to. Do výplaty je ještě daleko, úspory se tenčí a najednou odejde pračka. Oprava je drahá a pořízení nové ještě dražší. Co v takové situaci dělat? Obrátit se na banku je často zdlouhavý proces, a hlavně, pokud potřebujete peníze jen na pár dní do výplaty, většinou nepochodíte. Nabízí se tak nepřeberné množství nebankovních společností, které lákají na půjčky. Ovšem i zde se objevuje řada potenciálních rizik, na které je třeba si dát pozor.

30. květen 2014

Poprvé po třech letech došlo k poklesu pozitivních zkušeností zákazníků retailových bank, což vystavuje banky riziku ztráty zákazníků i zisku, vyplývá to z jedenácté výroční Zprávy o retailovém bankovnictví (World Retail Banking Report, WRBR), kterou společně vydaly společnost Capgemini, jeden z předních světových poskytovatelů služeb v oblasti poradenství, technologií a outsourcingu, a nezisková organizace Efma.

bullion Karlův most ag m copy
28. květen 2014

Známý motiv Karlova mostu od akademického sochaře Zbyňka Fojtů se v květnu objevil i na stříbrném bullionu Pražské mincovny. Ražba je atraktivní nejen umělecky zpracovaným tématem slavné památky. Lákadlem je především cena: zákazník získá troyskou unci čistého stříbra za cenu běžné investiční mince.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3