INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

19. červen 2014

Equa bank podpořila úvěrem ve výši 39 milionů korun modernizaci vozů sloužící k pravidelné přepravě osob na jindřichohradeckých úzkokolejkách, které vlastní a provozuje společnost Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD). Celkově bude projekt modernizace vozového parku stát 60 milionů Kč, zbytek nákladů bude pokryt dotací z Regionálního operačního programu.

19. červen 2014

České firmy hradily své závazky v prvním čtvrtletí roku 2014 s o něco větší disciplínou. Dodavatelům tak přicházely peníze na účet v průměru 75 dní po vystavení faktury, což je o den lepší výsledek než v roce 2013. Polepšily si zejména společnosti podnikající ve strojírenství nebo potravinářském průmyslu. Naopak největší problémy s hrazením pohledávek měly tradičně dodavatelé do zdravotnictví – těm úhrady docházely až po 117 dnech. Vyplývá to z pravidelné analýzy zpracované společností ČSOB Factoring.

19. červen 2014

Aplikace ČSOB a Era Smartbanking se těší velké oblibě mezi uživateli chytrých zařízení, což banku motivuje k neustálému vylepšování funkcí i designu. Novinkou, kterou ČSOB svým klientům přináší, je možnost vytvoření QR kódu pro platební příkaz. Ten lze poté přeposlat spolu s náležitostmi platby e-mailem. Vyžádání platby se tedy stává komfortnější, rychlejší a jednodušší záležitostí.

19. červen 2014

UNIQA pojišťovna spolupracuje na mimořádné kulturní události – jubilejní desáté Smetanově výtvarné Litomyšli, která doplňuje tradiční Mezinárodní operní festival. Pojistila tři nejvýznamnější letošní výstavy umění. Největší z nich je přehlídka děl české meziválečné avantgardní generace malířů v zámeckém pivovaru nazvaná podle největší společné inspirace Paříž, Paříž…! Kromě toho UNIQA pojistila rovněž výstavy Josef Matička - Dar Litomyšli a Josef Váchal - Mystik neukázněný.

17. červen 2014

Český finanční sektor si nadále zachovává dostatečnou stabilitu, je finančně silný a připravený na splnění nových evropských regulatorních požadavků. Banky, základní část finančního systému, zůstávají ziskové a dokázaly zvýšit svou kapitálovou vybavenost i v nepříznivých ekonomických podmínkách.

17. červen 2014

Raiffeisen stavební spořitelna zjistila, že průměrná doba návratnosti investic do vlastního bytu v České republice je 23 let. Studie sledovala délku návratnosti investice do pořízení vlastního bytu v porovnání s dlouhodobým pronájmem ve 104 městech ve 115 lokalitách. Ekonomicky nejefektivnější je pořídit si byt v Ústeckém kraji, tam se finance vložené do koupě bytu vrátí v průměru za 18 let. Úplně nejrychlejší návratnost je v Jirkově, Teplicích a Mostě.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3