INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

IMG 0274
30. červenec 2013

Asociace hypotečních makléřů (AHM) přichází se značkou kvality "Fér hypotéka". Ta staví na profesionalitě hypotečních makléřů, úzké specializaci na hypoteční produkty a Etický kodex asociace. Vínové razítko se symbolem sovy budou členové AHM používat od srpna.  

24. červenec 2013

Zvýšení minimální mzdy, o kterém v minulých dnech rozhodla vláda, bude pro 150 tisíc klientů VZP znamenat, že si musí sami změnit odvody na zdravotní pojištění. Jde například o studenty nad věkovou hranicí 26 let nebo o některé nezaměstnané. Každý měsíc budou muset odvést na zdravotní pojištění o 68 korun víc než doposud. Na změnu musí zareagovat také všichni zaměstnavatelé, kteří jsou povinni upravit odvody na pojistné u svých zaměstnanců.

24. červenec 2013

ERGO pojišťovna nabízí od 15. července díky produktu ERGO Renta možnost profitovat z investic do vysoce úspěšných německých fondů. Společnost ERGO touto nabídkou reaguje na regulaci technické úrokové míry ze strany České národní banky platnou od 15. července 2013.

22. červenec 2013

České domácnosti s nízkými příjmy a zároveň vysokými závazky se začaly více zajímat o stav svých rodinných financí. Vyplývá to z dvouletého porovnání statistiky Koeficientu rozumného zadlužení (www.rozumnezadluzeni.cz), který pro značku Era odhaduje díky srovnání pravidelných příjmů a výdajů slabé stránky rodinných rozpočtů.

19. červenec 2013

Ochota babiček a dědečků bývá někdy neomezená a jejich snaha pomoci nejbližším bezbřehá. Podpora rodiny a příbuzných je právě proto jedním z nejčastějších důvodů finančních problémů seniorů. Nezřídka se stává, že si starší lidé berou pro potřeby mladších členů rodiny půjčky, které následně rodina nechce nebo nemůže splácet. Starobní či invalidní důchod pak nestačí na včasné splácení závazků a dochází k velmi problematickému zadlužení. A vůbec ne malému – pouze skupina KRUK spravuje dluhy více než dvou tisíc osob ve věku nad 65 let. Průměrný dluh českého seniora se při tom pohybuje ve výši 47 200 Kč.

19. červenec 2013

Pojištění pro případ smrti – to je základní riziko, na které se vztahuje životní pojištění. Teprve k němu si klienti „přibalují“ ta další, například úraz, invaliditu, závažná onemocnění, hospitalizaci, denní dávky při pracovní neschopnosti a jiná. Málokdo většinou pomýšlí hned na nejhorší. A faktem také je, že pětkrát až sedmkrát častěji se klienti Allianz konce své životní pojistky ve zdraví dožijí. Pokud však už k tragické události dojde, nejčastější příčinou smrti a tedy i plnění z životních pojištění, jsou u klientů Allianz zhoubné novotvary, onemocnění srdce a cév, úrazya násilné smrti. A také sebevraždy.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3