INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

27. září 2013

Patrona českých zemí svatého Václava připomínají v předvečer výročí jeho mučednické smrti zcela nové ražby. Medailony ze zlata, stříbra i mědi začíná podle návrhu výtvarníka Jaroslava Bejvla razit Pražská mincovna. Kromě měděné varianty bude každý z nich opatřen unikátním pořadovým číslem. 

26. září 2013

Dojde v důsledku konfliktu v Sýrii k dalšímu rozkolísání akciových trhů? Tuto otázku si musí při podobných událostech nutně klást každý investor, jehož úspory obsahují i tzv. riziková aktiva. Což je v podstatě vše kromě spořicího účtu a státních dluhopisů s „áčkovým“ ratingem.Nyní se ale zdá, že motor světové ekonomiky jede na několik válců najednou, a že se dokonce roztáčí rychleji. Základem dobré výkonnosti akciových trhů a trhů s korporát­ními dluhopisy je totiž výkonnost firem, která je podmíněna dobrým stavem ekonomiky.

25. září 2013

Od 25. září 2013 vydává GE Money Bank bezkontaktní platební nálepky nově i ke kreditním kartám. Banka nabízí platební nálepky již od ledna majitelům debetním karet. O platební inovace je velký zájem, v současnosti využívají klienti téměř 20 000 platebních nálepek. Zákaznícije mohou umístit prakticky na jakýkoliv předmět, který nosí běžně u sebe - například na klíčenku nebo mobilní telefon.

24. září 2013

Lidé stále více platí v zahraničí kartou. Například během letošního července a srpna - tedy měsíců dovolených, provedli o 20 procent více plateb u obchodníků prostřednictvím Kreditní karty Cetelem než ve stejných měsících loňského roku. V objemu jde o nárůst o 24 procent. Vzrostl také počet i objem výběrů z bankomatu – oboje meziročně zhruba o 14 procent.

TVHypotecka
24. září 2013

Podzimní kampaň Hypoteční banky, jedničky na trhu hypotečních úvěrů, skládá klientům jejich hypoteční úvěr přímo na míru. S využitím motivu rébusu banka komunikuje svou pozici specialisty, který dokáže vyjít vstříc různorodým potřebám klienta, navíc je u ní sjednání úvěrů snadné a rychlé. I podzimní kampaň si zachovává charakteristickou animovanou formu. Připravila ji agentura Rust, Klemperer, koncept navrhl Konektor. Kampaň poběží zejména v televizi a na internetu, startuje 1. října.

19. září 2013

KBC ECO Fund CSOB Water - ČSOB Akciový fond – Vodního bohatství si drží svoji pozici nejvíce rostoucího fondu a dokazuje, že investovat do vody se vyplatí. Za posledních 12 měsíců vzrostl nejvíce ze všech nabízených fondů, a to o 23,04 %. ČSOB akciový mix a ČSOB dynamický fond patří k těm, které ho následují a dostaly se za stejné období přes hranici 10 %. Průměrný výnos všech otevřených fondů ČSOB je za poslední rok 4,26 %.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3