INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ross mannSíť drogerií ROSSMANN podobně jako v minulých letech zachovala pozitivní růst. Uplynulý rok 2019 společnost úspěšně zakončila obratem ve výši deset miliard euro a zaznamenala tak celkový nárůst zisku o 5,7 %.

V letošním roce plánuje koncern ROSSMANN otevřít na 200 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 200 milionů euro.

Společnost ROSSMANN opět upevnila svou pozici klíčového hráče na světovém i tuzemském trhu, kde provozuje 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy korun. V rámci českého drogistického segmentu zaznamenala oproti konkurenci nejrychlejší růst, a dosáhla v uplynulých 2 letech 27% navýšení tržeb. „Minulý rok jsme oslavili 25 let působení na českém trhu. Rok to byl pro nás opravdu přelomový. Spustili jsme unikátní věrnostní aplikaci ROSSMANN CLUB a také byl oficiálně zahájen prodej Drogerie bez obalu,“ říká Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává, „zároveň jsme v České republice otevřeli na desítku nových prodejen a další desítky poboček prošly rozsáhlou rekonstrukcí. V tomto trendu budeme pokračovat i v roce 2020,“ říká.

Na úrovni koncernu se obrat společnosti zvýšil o 5,1 % na 7 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6, 66 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku, Albánii a Kosovu, vzrostl obrat celkem o 7,1 % na 3 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,8 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 30 %. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 4 088 prodejen a zaměstnává celkem 56 200 pracovníků v sedmi evropských zemích.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v sedmi evropských zemích téměř 4 000 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci - ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBIO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBIO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 57 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3