Od středy 14. října se zaměstnanci innogy aktivně zapojí do boje proti dalšímu šíření nemoci covid-19. Vedení skupiny innogy po víkendových konzultacích se zástupci vlády rozhodlo o rychlé pomoci při trasování a předávání instrukcí lidem s pozitivním testem na koronavirus, ale i těm, kteří jsou pouze v karanténě.
Do pomoci hygienickým stanicím se zapojí 30 operátorů z call center innogy v Ostravě, Opavě, Karviné a ve Zlíně.
„Neváhali jsme. Je jasné, že pro náš provoz to bude znamenat částečné omezení, ale pomoc veřejnosti a státu je v tuto chvíli naprosto nutná. Naší prioritou je odjakživa společenská odpovědnost. Věřím, že práce našich expertů z call centra pomůže řadě občanů a rodin překonat současnou krizi, a především zákeřnou nemoc, která ohrožuje nás všechny,“ zdůraznil v neděli večer předseda představenstva Tomáš Varcop.
Zapojení zaměstnanců innogy předpokládá ještě operativní proškolení, které proběhne online v úterý. „Veškerá spolupráce se státními institucemi probíhá bez problémů. Pracujeme na instalaci technologií a softwaru, který budou naši operátoři používat. Jsem přesvědčený, že ve středu ráno se naši zaměstnanci už plně zapojí do kontaktování pozitivně testovaných a lidí v karanténě. Je to pro nás práce úplně jiného druhu, ale myslím, že všechny kolegyně a kolegové budou mít dobrý pocit, že se mohou aktivně zapojit do boje proti viru a pomoci tak dalším občanům,“ uvedl Karel Kincl, ředitel Zákaznických center innogy.
(tz)