INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

PENNY Bela pod BezdezemPENNY si v těchto dnech připomíná 25 let působení na českém trhu. První prodejnu otevřelo v roce 1997 v Plzni na ulici Gerská. Za tu dobu se jeho síť rozrostla na 400 obchodů po celé zemi a společnost se stala jedním z největších zaměstnavatelů v zemi, když dává práci více než 6 000 lidem, kteří ročně obslouží na 150 milionů zákazníků.

„Čtvrt století je v lidském životě dlouhá doba. My jsme hrdí na to, že se nám po celou dobu daří udržovat naše stálé zákazníky, a zároveň získávat nové. Nabízíme jim po celých 25 let vysoce kvalitní produkty za nejvýhodnější ceny na trhu. Od začátku našeho působení podporujeme lokální dodavatele, nabízíme široký sortiment českých produktů, a zároveň privátních značek, které zákazníci najdou exkluzivně jen v našem řetězci. Vybudovali jsme síť se zdaleka nejvyšším počtem prodejen v České republice, v letošním roce kompletně dokončíme její modernizaci a do budoucnosti se díváme s optimismem. Jsme hrdí, že jsme součástí České republiky,“říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY Česká republika.

PENNY Česká republika patří do nadnárodní skupiny REWE Group. Provozuje 400 prodejen a 5 logistických center po celé zemi. Zaměstnává přes 6 000 zaměstnanců a jeho tržby za rok 2020 dosáhly 42,5 miliardy korun. „Naším obecně známým sloganem je NAKUPUJTE HEZKY ČESKY a děláme vše proto, abychom jej bezezbytku naplňovali. Jsme česká firma, i když jsme součástí nadnárodní skupiny. Odvádíme daně v České republice, veškeré platby za naše zaměstnance zůstávají v České republice, každoročně zde investujeme stovky milionů korun. Jsme aktivní také v oblasti společenské odpovědnosti či zlepšování životního prostředí. Pomáháme uklízet Česko, sázíme stromy, podporujeme seniory i dětský sport. Zkrátka pro nás to není prázdná fráze, ale cesta, jak být dobrým sousedem všude, kde působíme,“říká Radek Hovorka, jednatel a finanční ředitel PENNY. Mezi nejvýznamnější milníky v historii PENNY Česká republika patří převzetí sítě prodejen společnosti PLUS s jejími 146 prodejnami v roce 2008. Tehdy se začala psát novodobá historie PENNY. V roce 2017 začalo PENNY s modernizací své prodejní sítě, kterou plánuje dokončit v letošním roce. Každoročně pak otevírá další nové prodejny. V letech 2020 a 2021 to bylo dohromady 16 nových prodejen, letos pak plánuje otevřít dalších 15. Počet 400 prodejen s červenožlutým logem PENNY překročilo na počátku tohoto roku.

U příležitosti 25. výročí působení na českém trhu připravilo PENNY kampaň, jejíž tváří se stal Michal David.„Nechceme se dívat do minulosti, ale do budoucnosti. Proto jsme hledali osobnost, která dokáže oboje propojit. Michal David je hitmaker, kterého znají staří i mladí. Jeho písničky jsou hity a zná je každý. Toto spojení se přímo nabízelo. Připravili jsme 360°kampaň postavenou na největších hitech, a doufám, že se nám ji podařilo vtipně propojit s tím, co lidem nabízíme my: cenové hity,“přibližuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

(ty)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3