INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

NutriciaSpolečnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od ledna tohoto roku vystupují pod společným názvem Danone.

Završila se tím plánovaná transformace a od 1. ledna 2022 společnost Danone převzala pod svůj management podnikání v oblasti kojenecké a klinické výživy včetně lokálních aktivit a obchodních divizí společnosti Nutricia i po právní stránce. Fúze společností je dalším plánovaným krokem transformace „Local First“.

V listopadu společnost Danone oznámila svůj globální plán restrukturalizace a reorganizace společnosti. Ústřední myšlenkou je zefektivnění řízení podnikání, s jedinou obchodní jednotkou v každé zemi působnosti. Vzhledem k národní blízkosti České a Slovenské republiky vytvářejí tyto země jeden celek. Všechny podniky a kategorie produktů Danone jsou zastoupené na lokální úrovni jednou společnosti, která má větší autonomii při rozhodování. Díky tomu se lokální trhy a potřeby spotřebitelů dostávají ještě víc do popředí.

Od října 2021 je ředitelem Danone a.s. v České republice a Danone s.r.o. na Slovensku Marián Jánoš a sloučení je posledním krokem celého procesu. Danone chce deklarovat, že se i nadále bude zabývat distribucí a rozvojem mléčných a rostlinných produktů portfolia Danone, stejně tak i výrobků dětské a klinické výživy bývalé společnosti Nutricia.

„Jde o velmi důležitý krok v historii společnosti Danone v České a Slovenské republice, protože můžeme pokračovat v naší misi jako kompaktní jednotka. Strategická rozhodnutí jsou více přijímaná s ohledem na místní prostředí a specifika. Lokální manažerský tým má větší zodpovědnost za politiku v oblasti kategorií, značek a inovací. Jsem rád, že můžu být součástí tohoto týmu s většími místními kompetencemi,“ uvádí Marián Jánoš, ředitel Danone pro Českou republiku a Slovensko. Dodává: „Globální odborné týmy budou mít poradní a podpůrnou úlohu pro efektivní fungování lokálního managementu, což zkrátí rozhodovací proces, urychlí digitalizaci, a tím zvýší konkurenceschopnost a efektivitu společnosti.“

Závazkem společnosti Danone je už od roku 1919 podporovat zdraví spotřebitelů prostřednictvím potravin. „Navíc nyní můžeme klást větší důraz na podporu zdravé a vyvážené výživy ve všech fázích života. V souladu s naší globální vizí ‚One Planet. One Health.‘ chceme podporovat zdravější stravování prostřednictvím ještě silnějšího portfolia produktů, značek a služeb zaměřených na tento účel,“ doplnil Marián Jánoš.

Kontinuita podnikání a fungování společnosti Danone je zachovaná plynule i v rámci nové struktury. Hlavním cílem je vyvíjet řešení výživy ve formě produktů založených na výzkumu, které budou pozitivně formovat životy spotřebitelů. Portfolio produktů společnosti Danone v současnosti zahrnuje známé produktové řady jako Activia, Actimel, Danette, Fantasia, ALPRO či Provamel a nyní i produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

O společnosti
Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3