INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DZD Czech BuSpolečnost DZ Dražice, největší český výrobce ohřívačů vody a výhradní dodavatel švédských tepelných čerpadel NIBE, uzavřela loňský rok s rekordními tržbami 2,3 mld. Kč.

Jejich meziročního nárůstu o 22 % dosáhla prodejem 264 000 kusů ohřívačů vody a akumulačních nádrží a 3 800 kusů tepelných čerpadel NIBE. Firma, která je držitelem ocenění Czech Business Superbrands 2022, klade velký důraz na vývoj ekologických řešení pro domácnosti i průmysl a na trendy tzv. chytré domácnosti. Letos mj. připravuje otevření nové divize, jež nabídne široké spektrum produktů pro fotovoltaické systémy.

„Český trh s ekologickými systémy na vytápění a ohřev vody doznal v posledních letech podstatných změn, které urychlilo několik faktorů: sílící tlak na udržitelnost ve výstavbě, rozšiřování státních dotačních programů a také současná energetická krize. Lidé se proto začali intenzivněji zajímat o ekologicky šetrné možnosti topení či chlazení v domácnostech, které by jim umožnily výrazněji snížit provozní náklady. Nárůst prodejů jsme zaznamenali jak u ohřívačů vody a akumulačních nádrží, které meziročně vzrostly (v celkovém součtu) o 20 %, tak u tepelných čerpadel NIBE, kde evidujeme DZD limitovaná edice ohřívače vody OKHE ONE E 80 SILVER STEEL 01navýšení o 6 %. Tradičně silný byl i náš export, jehož podíl na celkovém obratu bývá pravidelně kolem 30 %. Kromě výborných hospodářských výsledků nás těší i celá řada odborných ocenění (např. od společností Superbrands a Bisnode), která vnímáme jako výraz vysoké kvality naší práce. A v té rozhodně nepolevujeme ani v dnešní složité době: již na dubnovém veletrhu Aquatherm plánujeme představit celou novou divizi se zaměřením na fotovoltaická řešení a řadu produktových novinek,“ komentuje Karel Pacourek, generální ředitel DZ Dražice.

Společnost DZD Dražice letos získala prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2022 zaštítěné britskou organizací Superbrands: nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek podle jejich hospodářských výsledků a renomé. V minulém roce navíc firma dosáhla na prestižní nezávislý rating AAA Platinum, poté co splnila (tři roky za sebou) nejpřísnější kritéria hodnocení ekonomických subjektů podle statistického prediktivního modelu společnosti Bisnode.

Akumulační nádrž NADO 500/25 v6 (DZD). Právě u akumulačních nádrží (především NAD 50 v1 a NAD 100 v1 k tepelným čerpadlům) zaznamenala DZ Dražice nejvýraznější meziroční nárůst prodejů, což souvisí s optimalizováním topné soustavy při instalaci ekologického zdroje tepla – tepelného čerpadla.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3