INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Matěj Kapošváry 06Společnost Shopsys, která se zabývá tvorbou e-shopů pro největší hráče na trhu, uzavřela fiskální rok se ziskem 11 milionů korun. Je to již popáté v řadě, kdy firma vykazuje meziroční růst vyšší než 20 %.

Společně s rekordními tržbami i ziskovostí nastupuje do čela společnosti nový výkonný ředitel. Z pozice bývalého provozního ředitele se novým lídrem Shopsysu stává Matěj Kapošváry.
Tržby společnosti Shopsys vzrostly meziročně o 26 % z 78 na rekordních 98,5 milionu korun. Je to přitom už popáté v řadě, kdy společnost zabývající se tvorbou e-shopů pro největší hráče na trhu roste o více než 20 %. Před 3 lety představovaly tržby 45 milionů a před 5 lety dokonce pouze 24 milionů.

„Za nárůstem tržeb v posledním roce stojí především akvizice nových zakázek, mezi které patří například společnost Tescoma, ale i rozvoj a péče o stávající klienty. Stávající a noví klienti se přitom na našem obratu podílí aktuálně podobnou měrou,“ uvádí novopečený CEO společnosti Shopsys Matěj Kapošváry (na snímku).

Stabilitu společnosti a potřebu velkých prodejců odlišit se e-commerce řešením na míru podtrhuje i rekordní zisk – ziskovost vyjádřená ukazatelem EBIT (před daněmi a odpisy) dosáhla hodnoty 11 milionů. Na nárůst ziskovosti mělo největší dopad zvyšování efektivity, škálovatelné příjmy z platformy Shopsys Framework a rostoucí zkušenost více než 70členného týmu.

Matěj Kapošváry ředitelem Shopsysu

V roli nového výkonného ředitele společnosti Shopsys se od 1. dubna 2022 představil Matěj Kapošváry. Ten přebírá Shopsys po zakladateli Petru Svobodovi, který z aktivního řízení společnosti odchází po dlouhých 18 letech. „Matěj do Shopsysu nastoupil už v roce 2014. Brzy začal vést marketingové oddělení, k tomu přibral vedení obchodu a poslední rok prokázal své kvality jako provozní ředitel,” komentuje kariéru svého nástupce Petr Svoboda.

Kromě dosažení plánovaného růstu a dalšího zvyšování kvality technologie i péče plánuje Kapošváry budovat pozici Shopsysu jako plnohodnotného průvodce a partnera pro prodej napříč kanály. Pomoci mají i nové personální posily, které do Shopsysu přichází ze světa kamenných prodejců. Celý prodej a e-commerce obzvlášť se bude nadále posouvat k co největšímu zjednodušení pro nakupující. „Jednoduchost nákupů na straně zákazníků je ale vykoupena stále rostoucí komplexitou na straně prodejců. Za každou objednávkou stojí v pozadí velké množství technologií, nástrojů, aplikací, integrací a procesů. Shopsys je tady, aby komplexitu systémů prodejců přetvářel v absolutní jednoduchost pro nakupující,“ popisuje poslání Shopsysu Kapošváry.

„Zároveň vnímáme, že e-commerce si po posledních dvou extrémně nadstandardních letech prochází složitým obdobím. Krátkodobě to přinese prodejcům řadu výzev, z dlouhodobého hlediska se ale e-commerce vrátí na předcovidovou trajektorii růstu,” uzavírá Kapošváry.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3