INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Makro Ilustrační foto IIIVelkoobchod makro ČR je férovým partnerem nejen pro své zákazníky a dodavatele, ale především pro své zaměstnance. Mzdy proto zvedal za posledních 18 měsíců už čtyřikrát. Zaměstnanci si tak přilepšili až o 25 %.

Síť velkoobchodů makro ČR opět zvyšuje mzdy svým zaměstnancům. Od 1. prosince 2022 si mzdově přilepšili zhruba o 10 %. „Za nadstandardní služby poskytované našim profesionálním zákazníkům patří největší dík všem kolegům. Jsme proto nesmírně rádi, že můžeme našim zaměstnancům poděkovat za jejich práci také finančně navýšením mezd a dát jim tak najevo, že si jich vážíme. Za poslední rok a půl navyšujeme mzdy už počtvrté a celkově jsme tak našim zaměstnancům zvýšili mzdy v průměru o celou čtvrtinu,“ vysvětluje Daniela Hrbková, personální ředitelka makro ČR. První zvýšení mezd přišlo v červenci roku 2021, druhé následně v listopadu. Loni velkoobchod zvyšoval poprvé v březnu a podruhé v prosinci.

Nejvyšší nárůst mezd proběhl za poslední měsíce u zaměstnanců, kteří působí přímo v prodejnách a distribučním centru makro ČR. Zaměstnanci právě na těchto pozicích jsou současnou situací rychle rostoucích životních nákladů ohroženi nejvíce. Od letošního ledna se navýšení dočkají i zaměstnanci v centrále společnosti. Kromě růstu mezd dostanou v průběhu příštího roku všichni zaměstnanci poukázky na nákup zboží v makro v celkové hodnotě 20 000 Kč.

Zaměstnanci jsou v makro ČR základním pilířem úspěchu celé firmy. „U nás v makro se všechno točí kolem dobrých vztahů mezi zaměstnanci a našimi zákazníky. Většina zákazníků u nás nakupuje pravidelně a spoustu let, známe je osobně a přizpůsobujeme jim naši nabídku. Právě tím se jako velkoobchod výrazně lišíme od klasického retailu. Chceme být profesionálními partnery v jejich podnikání a děláme vše pro to, abychom jim dobrým partnerem byli a zůstali. Abychom toto zajistili, neustále produktově vzděláváme naše zaměstnance na všech pozicích a ve všech odděleních. Chceme, aby každý z našich kolegů byl odborníkem ve své kategorii. Pokud chcete pracovat například se sortimentem ryb, u nás budete za chvíli o rybách vědět úplně všechno,“ popisuje Daniela Hrbková a dodává, že zaměstnance v makro ČR nespojuje jen společný zaměstnavatel, ale také láska ke gastronomii.

Kromě finančních odměn se velkoobchod makro ČR stará také o zdraví svých zaměstnanců. Nadstandardní zdravotní péči v podobě online lékařského poradenství nabízí už více než rok. „Jedná se o zdravotní benefit, který kombinuje klasickou lékařskou péči s online medicínou a je dostupný 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Tento benefit za uplynulý rok využilo mnoho kolegů při nejrůznějších příležitostech a pomohl například při rychlém objednání k lékaři prostřednictvím zdravotního koordinátora,“ říká Daniela Hrbková. Kromě online lékařské péče nabízí také sezonní očkování proti chřipce, inspirující workshopy na téma fyzického a mentálního zdraví či Multisport kartu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3