INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

makro ČR stabilně výhodná cena IISpolečnost makro ČR přichází s razantní změnou a v současné nepředvídatelné době představuje program nazvaný Stabilně výhodná cena. Jde tak proti současnému trendu nestabilních slevových akcí. Nová strategie zákazníkům nabídne až 8 000 položek, u kterých se budou moci spolehnout na stabilně výhodné ceny dlouhodobě.

Současná situace na trhu potravin přináší nejistotu a tlak na všechny podnikatele a spotřebitele. Pro podnikatele je obtížné odhadnout tok zákazníků, velmi náročné je řídit rostoucí náklady a téměř nemožné vypočítat budoucí ceny. „Ať už naši zákazníci podnikají v gastronomii, pohostinství nebo provozují vlastní obchod, stabilita je pro ně v současné turbulentní době klíčová. Jako velkoobchodník je makro mostem mezi výrobci a zákazníky. Cítíme odpovědnost podniknout kroky proti této nové a náročné dynamice trhu. Místo aby se zákazníci museli orientovat v neustále se měnících nabídkách trhu a nahánět časově omezené akce v různých obchodech, my jim nabídneme stabilně výhodný nákup za dlouhodobě konkurenceschopné ceny na jednom místě, kdykoli budou potřebovat,“ říká Atila Yenisen, generální ředitel makro ČR.

Do programu nazvaného Stabilně výhodná cena makro ČR zařadí jak produkty svých privátních značek, tak i nejprodávanější výrobky dodavatelských značek. Bude se jednat o klíčové produkty důležité pro podnikání zákazníků z řad gastronomie i maloobchodu. Každá položka zařazená do programu Stabilně výhodná cena bude v prodejnách makro ČR speciálně označená „směrovkou“. Symbol směrovky označuje výhodné ceny a zároveň navádí zákazníky na místo, kde zboží na prodejně jednoduše najdou. Klíčovým faktorem jsou i nové modré cenovky, kterými budou výrobky v programu odlišeny od ostatních. „Díky novému programu zvýšíme efektivitu a pomůžeme našim zákazníkům šetřit peníze; vždy nakoupí za výhodné ceny a nemusí se předzásobovat akčním zbožím. Ušetří také čas, protože nemusí čekat na slevové akce a vše nakoupí na jednom místě a v požadovaném množství. Díky směrovce zboží snadno najdou na paletových stáních v prostřední uličce i ve standardním regálu. V neposlední řadě také ušetříme práci zaměstnancům díky menšímu počtu změn paletových stání a snížíme počet změn cenovek,“ uvádí Jiří Nehasil, ředitel prodeje a provozu makro ČR.

Aby cenový program mohl správně fungovat, společnost makro ČR pravidelně sleduje a porovnává ceny a upravuje je podle aktuálních tržních a konkurenčních cen. Využije k tomu dva cenové mechanismy – každodenní výhodná cena u velkých balení zaměřená primárně na provozovatele gastronomie a zvýhodněná cena při nákupu více kusů v balení v již známém programu Nakupte více, zaplaťte méně pro maloobchodníky.

Program Stabilně výhodná cena přináší výhody také pro dodavatele velkoobchodu makro ČR: „Našim partnerům program umožní úsporu nákladů díky přesnějšímu plánování zásob, alokaci zdrojů a vyšší efektivitě provozu. Zapojeným dodavatelům pomůžeme k růstu tržeb, zlepšení dostupnosti jejich výrobků a vyšší loajalitě k daným značkám,“ vysvětluje Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel makro ČR.

Nový program Stabilně výhodná cena velkoobchod makro ČR představil u příležitosti 25 let od svého vstupu na český trh. V rámci oslav velkoobchod nabízí svým zákazníkům také limitované edice vybraných produktů či různé komerční pobídky. Ačkoliv některé aktivity jsou krátkodobé s cílem zpříjemnit zákazníkům samotné nakupování, nový program Stabilně výhodná cena bude trvalý.  

www.makro.cz 

www.facebook.com/makro.cz 
www.twitter.com/makrocr 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3