INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Fl Auto R Roman Kraus copyKdyž se řekne „firemní vůz“ mnozí si představí kombi, manažerskou limuzínu a možná i SUV. Dynamický fastback Peugeot 408, který letos českou anketu Flotilové auto roku vyhrál, je tedy tak trochu překvapením.

Nicméně, podíváte-li se tomuto atraktivnímu vozu pod kapotu, zjistíte, že to vlastně tak překvapující není. Většinou ho totiž pohání plug-in hybridní motor. Ten je výhodný z hlediska provozních nákladů, které jsou, jak je známo, u firemních vozů alfou i omegou.

Titul Flotilové auto roku je pro Peugeot o to cennější, že se mu ho podařilo získat poprvé v historii. V uplynulých letech se sice pravidelně umisťoval na stupních vítězů jednotlivých kategorií, nejvyšší ocenění mu však až dosud unikalo.

Tento titul je oceňovaný zejména v oblasti fleetových prodejů. Rozhoduje o něm porota tvořená 150 správci vozových parků významných českých firem. Ti se sešli 21. září na polygonu v Hradci Králové, aby nominované vozy otestovali a rozhodli o vítězi. Fastback Peugeot 408 svými jízdními vlastnostmi porotce nepochybně zaujal, dle pořadatelů akce byl totiž nejvíce testovaných vozem ze všech kandidátů. K vítězství v anketě však významnou měrou přispěl i atraktivní design, za který byl tento vůz na začátku letošního roku odměněn i prestižním mezinárodním oceněním Red Dot Award 2023 v kategorii Produktový design.

Dalšími argumenty vozu Peugeot 408, které jsou významné zejména z pohledu firemních klientů, jsou dva plug-in hybridní pohony o výkonu 180 nebo 225 koní. Před několika dny se nabídka motorizací rozrostla i o mild-hybrid a v příštím roce dorazí Peugeot 408 také jako 100% elektromobil.

V anketě Flotilové auto roku značka Peugeot v uplynulých letech slavila řadu úspěchů díky prvenstvím v jednotlivých kategoriích. Například v loňském roce Peugeot 308 SW zvítězil v kategorii Referentské vozy, v roce 2021 Peugeot e-208 v kategorii Elektrické vozy a v roce 2020 Peugeot Partner v kategorii Užitkové vozy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3