INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

makro ČR zvyšování mezd image IIMakro ČR investuje kromě stabilně výhodných cen pro zákazníky znovu také do růstu mezd a oceňování zaměstnanců. Lidé v provozu a distribučním centru největšího českého velkoobchodního řetězce si k 1. prosinci v průměru polepšili o 7 %.

Od července 2021 jde již o páté navýšení mezd. Za posledního 2,5 roku tak nárůst mezd v makro ČR dosáhl v průměru 32 %. Firma navíc oznámila vylepšení benefitů pro zaměstnance.

Růstová strategie velkoobchodu makro ČR se kromě zákazníků a dodavatelů výrazně zaměřuje také na zaměstnance. Důkazem je již páté navýšení mezd za posledního 2,5 roku. Tentokrát příjmy lidí v provozu a distribučním centru vzrostly k 1. prosinci 2023 o 7 %. Od července 2021 si tak lidé v makro ČR polepšili v průměru už o 32 %. „Naše nová strategie, založená na stabilně výhodných cenách a nadstandardních službách pro zákazníky, je úspěšná díky tomu, že ji každý den pomáhají naplňovat tisíce kolegů nejrůznějších profesí. Jejich práce si nesmírně vážíme a chceme, aby se jejich oddanost a nasazení odrážely také na výplatních páskách a celkové spokojenosti,“ uvedla Daniela Hrbková, People and Culture Director ve společnosti makro ČR.

Podle Daniely Hrbkové je osobní vztah mezi zákazníkem a zaměstnanci pro velkoobchod makro ČR základem firemní kultury a klíčovým faktorem úspěchu. „Většina našich zákazníků jsou profesionálové a nezávislí podnikatelé, pro které jsme partnery mnohdy i po celých 25 let od našeho vstupu na český trh. Nakupují u nás pravidelně, inspirují se, chodí si pro radu a většina z nich se zná s našimi zaměstnanci osobně. Dlouhodobě systematicky pracujeme na tom, aby byl každý z našich kolegů odborníkem ve svém oboru, vzdělával se, posouval se neustále kupředu a měl pro to všechno co nejlepší podmínky,“ popisuje Daniela Hrbková, proč firma klade velký důraz na zázemí a odměny zaměstnanců.

Bohatší budou i benefity
Kromě vyšších mezd nabídne makro ČR zaměstnancům od nového roku také vylepšené firemní benefity. Na dvojnásobek například vzroste příspěvek v rámci stravenkového paušálu. Pro každého z bezmála 3 500 kmenových zaměstnanců to bude znamenat nárůst čistého příjmu o 840 korun měsíčně.

Novinkou je rovněž 10% zaměstnanecká sleva na nákup veškerého sortimentu makro ČR. Dosud zaměstnanci nemohli tuto slevu uplatňovat na kompletní sortiment zboží, nyní nově zahrne i produkty v programu Stabilně výhodná cena a v promo akcích s výjimkou sudových piv, lihovin, tabákových výrobků, pohonných hmot a zboží ve výprodeji. „Odhadujeme, že pro rodinné rozpočty běžných zaměstnanců makro ČR bude rozšíření slevy představovat roční úsporu okolo 10 000 korun ročně,“ uvádí Daniela Hrbková s tím, že na dalších 10 000 korun se zaměstnanci makro ČR mohou v roce 2024 těšit v podobě příspěvku do mzdy, jež velkoobchod plánuje každému zaměstnanci poskytnout.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3