INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AuthenticaZa uplynulý rok dosáhla Authentica Fulfillment obratu 150 milionů korun a zdvojnásobila počet klientů na 55, pro které vyexpedovala přes milion zásilek. Podle Petra Litavce, ředitele fulfillmentu, se letos společnost chystá na přesun do většího skladu a také investovat do jeho automatizace.

Na trh společnost přišla teprve před třemi lety s vylepšeným konceptem fulfillmentu. Kromě základních služeb skladování a vychystávání objednávek totiž klientům zjednodušuje distribuci díky výrobě obalů, kompletaci v chráněné dílně nebo tisku na obaly a lahve.

„Minulý rok byl pro náš fulfillment přelomový. Po zhruba dvou letech příprav na straně kapacit a softwaru jsme naplno šlápli do získání nových klientů a rozšiřování svých služeb. Výsledek v podobě 150 milionů korun v obratu ukazuje, že navzdory zvyšující se konkurenci je na trhu obrovský hlad po kvalitních a komplexních logistických službách, který stávající hráči nejsou schopni uspokojit. Již přes pět desítek e-shopů u nás našlo řešení a už nyní víme, že výrazně porosteme i letos,“ uvádí Petr Litavec, Head of Authentica Fulfillment.

Fulfillment je nejnovější divizí brněnské skupiny Authentica, která se dosud zaměřovala zejména na služby pro retail, jako je výroba vybavení prodejen, dekorací, výroba obalů nebo tisk. Díky tomuto propojení dokáže fulfillment v podání Authenticy klientům nabídnout širší záběr služeb, všechny pod jednou střechou. Pro celkem 55 e-shopů Authentica loni vyexpedovala přes milion zásilek, podle Litavce má ale již nyní nasmlouvané zakázky o dalších zhruba 500 tisících zásilek ročně, další jsou v jednání.

Větší sklad, více lidí, více automatizace
„Začátkem loňského roku jsme chtěli získat co nejvíce nových klientů a využít veškerou dostupnou kapacitu. I přes velký konkurenční boj a vyšší náklady na akvizici zákazníka jsme se setkali s obrovským zájmem po našem komplexním řešení. Kapacity se nám tak zaplnily velice rychle, a proto se letos musíme opět zaměřit na jejich další rozšíření,“ komentuje vývoj společnosti Petr Litavec.

Jako jednu z hlavních priorit si Authentica Fulfillment stanovila větší sklad a jeho automatizaci. Ta mimo jiné přispěje k efektivnějšímu využití skladových prostor, nižší chybovosti a odlehčí pracovníkům ve skladu. „Aktuální poptávku jsme schopni kvalitně odbavovat zejména kvůli našemu neuvěřitelnému týmu ve skladu. Lidí na trhu ale není tolik, abychom mohli dál udržitelně růst vstříc velké poptávce. Proto je pro nás automatizace klíčová v dalším rozvoji. Zvládneme toho více se stejným počtem lidí, které čeká i příjemnější pracovní prostředí,“ vysvětluje Petr Litavec a doplňuje: „Koncem roku bychom chtěli být schopni bezproblémově odbavit až 2,5 milionu zásilek ročně a stát se jedním ze dvou největších fulfillmentů v Česku.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3