Tržby z prodeje služeb a zboží společnosti Dial Telecom dosáhly v roce 2011 celkem 806,03 mil. Kč. Provozní výsledek hospodaření činil 79,73 mil. Kč, oproti roku 2010 jde o nárůst o 1,83 %. EBITDA tedy v roce 2011 činila 151,64 milionu.
Nejvýnosnějším zůstal trh datových služeb
Datové služby tvořily v minulém roce až 66 % tržeb společnosti (sečteny datové a internetové služby celkem). Tedy ještě více, než v roce předcházejícím – 59 %*. V detailním hodnocení pak nejvíce posílily meziročně internetové služby (37 % oproti loňským 26 %) na úkor ostatních datových služeb (29 % oproti loňským 33 %).
Investice nejen do infrastrukturyMíra investic Dial Telecomu v roce 2011 dosáhla 8,8 % z výnosů z prodeje služeb firmy. Dial Telecom se dlouhodobě soustředí především na budování vlastní infrastruktury, investice pak proudí převážně do optických sítí. Díky těmto a dalším velkým investicím do přenosových technologií v metropolitní síti v Praze, v národní síti ČR, ale i tranzitní síti byl Dial Telecom schopen realizovat nové zakázky a získat klienty v nových lokalitách.
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.
(tz)