INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Home Credit a.s. spouští nové televizní reklamy. Po pěti letech, kdy se lidé setkávali s „tak trochu zvláštní" rodinkou, nastupují postavičky personifikovaných peněz. Ty mají podpořit nový komunikační koncept, jehož podstatou je radost z nakupování.

Reklamy pro Home Credit vytvořila agentura Ogilvy v produkci Filmservice. Režie se ujal Jeff Ford, kreativním ředitelem byl Tomáš Belko. Spot odlehčenou formou ukazuje na reálné radosti a starosti, které lidé řeší, když si berou půjčku. Zároveň velmi názorně ukazuje výhody půjček od Home Creditu.

Pozitivní zákaznická zkušenost a radost z nakupování

„Dosavadní koncept sloužil dobře, po pěti letech ale byl už čas na změnu. Ta přišla poté, co jsme v Home Creditu redefinovali pozici značky a její hodnoty s jasným cílem více se zaměřit na zákazníka," uvedl ředitel marketingové komunikace Home Creditu Cyril Křůpala. Nová televizní reklama je jednou ze skupiny aktivit, jimiž chce společnost posílit dobrou zákaznickou zkušenost lidí s jejími službami. Už na začátku měsíce spustil Home Credit nový web. Téma radosti z nakupování jsme zvolili, „protože věříme, že každý zodpovědný člověk má mít možnost koupit si, co si přeje, bez nutnosti dlouho spořit. A Home Credit mu to chce umožnit," dodal Křůpala.

Postavičky peněz pobaví a jasně podají sdělení

A proč zrovna personifikované peníze? „Home Credit je finanční instituce, a proto jsme se rozhodli pro přímočaré řešení - ukázat peníze a také to, co se s nimi děje. Finance ale nejsou nejzábavnější oblastí. Abychom tedy nebyli nudní a bez emocí, rozhodli jsme se peníze personifikovat a proměnit je v živé bytosti, schopné samostatného pohybu a jednání. V našem konceptu chceme ukazovat, jak tyto bytosti pracují, přemisťují se a vůbec jak fungují v souvislosti s nabídkou Home Creditu. Podotýkám, že v celém procesu byla velmi důležitá odvaha klienta jít do takto netradičního konceptu," vysvětluje Tomáš Belko, kreativní ředitel agentury Ogilvy.

Koncept se bude postupně propisovat i do ostatních komunikačních kanálů, s postavičkami peněz se tak klienti budou setkávat i v direct mailech, neadresné distribuci a na internetu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3