Zákazníci v prodejně najdou plný sortiment řetězce BILLA, včetně všech jejích privátních značek. K tomu i zboží místních producentů, na které byli zvyklí už z filiálky v Prioru. Například jde o sladké i slané produkty regionálního pekařství Aplica z Ústí nad Labem. BILLA se ve své nabídce orientuje na produkty převážně české provenience, 65 % veškerého zboží pochází z České republiky. Maso privátní značky Vocílka je výhradně z českých chovů a mléčné produkty jsou z devadesáti procent s českým původem. Na zvyšování podílu lokálního zboží BILLA stále aktivně pracuje.
„Nové prostory moderním vybavením i zázemím lépe odpovídají požadavkům našich klientů i našim potřebám," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Obě prodejny jsou nedaleko, proto doufám, že si nás naši stálí zákazníci najdou i na novém místě," dodal Szczypka s tím, že v Mostě je tato prodejna stále jedinou filiálkou tohoto obchodního řetězce. Obchodní plocha 905 metrů čtverečních je zhruba stejná jako plocha původní filiálky v Prioru.
Prodejna je vybavená podle nejnovějších trendů: je šetrná k životnímu prostředí, má úsporné osvětlení a uzavíratelné chladicí a mrazicí boxy a skříně. Vnitřní uspořádání i vybavení je podle nového designu prodejen BILLA, s nižšími a přehlednějšími regály, širšími uličkami a novým barevným provedením.
(tz)