INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Největší domácí alternativní dodavatel elektřiny, společnost CENTROPOL ENERGY v pololetí meziročně zvýšil tržby na tři miliardy korun. Je to o miliardu více než firma vykázala za stejné období ke konci loňského června. Do konce letošního roku plánuje CENTROPOL ENERGY zvýšit tržby až na šest miliard korun.

„Nárůst tržeb souvisí především se zvýšením počtu zákazníků, kteří od nás začali v prvním pololetí letošního roku odebírat elektřinu a zemní plyn. V tržbách se tak projevují především rekordní přírůstky nových zákazníků z druhé poloviny loňského roku. Proces změny dodavatele totiž trvá vždy mezi třemi a čtyřmi měsíci," komentoval výsledky obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

V prvním pololetí získal CENTROPOL ENERGY 22.000 nových zákazníků na elektřině. Ke konci pololetí tak firma dodávala elektřinu více než 260.000 zákazníků. "I v letošním roce se nám daří získávat několik tisíc nových zákazníků měsíčně, přestože na trh výrazně vstoupili dominantní dodavatelé aktivně nabízející i druhou komoditu. Úspěšně se rozvíjíme také díky aktivnímu působení v oblasti korporátních zákazníků," uvedl Lukáš Pokrupa. CENTROPOL ENERGY v prvním pololetí získal například ministerstvo spravedlnosti, Českou národní banku, pražskou ZOO, řetězec OKAY a další desítky měst, obcí a firem.

CENTROPOL ENERGY zvýšil také počet zákazníků, kterým dodává zemní plyn. "Počet nových zákazníků na zemním plynu vzrostl o devět tisíc na 47.000 zákazníků. Také zde vidíme prostor pro další růst," uvedl Lukáš Pokrupa. CENTROPOL ENERGY je tak co do počtu zákazníků druhým největším alternativním dodavatelem zemního plynu.

O společnosti CENTROPOL ENERGY

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Elektřinu dodává více než 260.000 zákazníků, přičemž v minulém roce získal téměř polovinu všech zákazníků, kteří změnili svého dodavatele. Zemní plyn dodává společnost více než 47.000 zákazníkům. Odběrateli jsou především domácnosti, které tvoří více než 80% zákazníků. Mezi další patří města, obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Nejvýraznější podíl na trhu firma v současnosti získává v segmentu domácností. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Za rok 2011 společnost vykázala tržby 4,65 miliardy korun, což je meziročně více než dvojnásobek. Letos plánuje firma utržit za prodej elektřiny a zemního plynu až šest miliard korun.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3