INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Zippo_LE_80_VyrociZapalovače Zippo jsou americkou klasikou a nemyslí si to jen jejich výrobce. Zippo je nazýváno ikonou designu a stylu či symbolem amerického designu. Pro mnohé se stalo oblíbeným doplňkem ne ani tam pro svoji funkci, ale spíše pro svůj vzhled, který často odráží osobnost vlastníka. Nepřekvapí tedy, že si pro prezentaci posledních novinek, které však nejsou pouze na poli zapalovačů, společnost vybrala právě týden designu v Praze.

Společnost Zippo, výrobce věhlasných větruodolných benzínových zapalovačů s doživotní zárukou, letos oslavuje 80. narozeniny a při této příležitosti uvedla na trh výroční kolekci zapalovačů. Tato limitovaná edice se vyznačují dvěma zapalovači s unikátním designem, odkazujícím k tomuto Výročí. A když je řeč o designu, nelze opomenout ani 500miliontý zapalovač, další milník ve výrobě společnosti Zippo, který byl letos dosažen. 500miliontý zapalovač se může pyšnit chromovým povrchem s dvoubarevným gravírováním. Zapalovač je na spodní části rovněž mimořádně označen datem vzniku a k dostání je jen několik tisíc replik, každá svým způsobem unikát.

Upomínková limitovaná edice k 80. výročí ZIPPO

Stylový tvar, laserové gravírování, hluboké prostorové rytí a unikátní černý leštěný pancíř, to je limitovaná edice k 80. výročí Zippo. Pro celosvětovou distribuci bylo vyrobeno pouhých 41 932 kusů. Každý ze zapalovačů nese jedinečné sériové číslo a na spodní straně je označen zvláštní ražbou k této výroční edici. Sběratelé se mohou těšit. Zapalovač limitované edice k 80. výročí je dostupný do vyprodání zásob ve speciálním balení za cenu 2 763 Kč na www.zippo.cz

Edice výročních zapalovačů k 80. výročí Zippo

Zapalovač edice k 80. výročí s broušeným pochromovaným povrchem ve vzoru Herringbone Sweep zaujme barevným provedením symbolického výročního loga. Celosvětově omezený náklad je dostupný do vyprodání zásob ve standardním ekologickém balení za cenu 1 035 Kč na www.zippo.cz.

500miliontý zapalovač

Originální 500miliontý zapalovač byl vyroben 5. června 2012 a byl vyzdoben dvoubarevným gravírovaným vzorem. Tento zapalovač je označen datem a individuálním sériovým číslem 1. Zippo v den oslav 500miliontého zapalovače vyrobilo limitovanou edici dvou upomínkových zapalovačů nesoucích odkaz na tento významný milník: přesnou repliku 500miliontého zapalovače a zdobenou upomínkovou exklusivní edici pro fanoušky a sběratele. Veškeré zapalovače vyrobené 5. června 2012 byly na spodní straně označeny zvláštní ražbou nesoucí datum výroby a odkaz na 500miliontý kus.

Oba jedinečné modely jsou v omezeném nákladu čítajícím pouhých několik tisíc kusů dostupných po celém světě do vyprodání.

Ke kvalitnímu zapalovači kvalitní palivo

Společnost Zippo pro své zapalovače vyrábí vlastní palivo. Není benzín jako benzín. Palivo zn. Zippo, ať už se jedná o benzín nebo plyn, se vyrábí synteticky, tzn. nevzniká jako petrolejářský ropný produkt, ale je vyrobeno v kosmetických laboratořích na diametrálně odlišné bázi. Palivo díky tomu dokonale čistě hoří při minimálním zápachu, nedráždí kůži, pomaleji se odpařuje, a především obsahuje nesrovnatelně méně škodlivých látek pro lidský organismus.

Zippo nejsou jen zapalovače. Je to svět užitkových předmětů v industriálním designu. Oblíbenou novinkou je například ohřívač rukou.

Kapesní ohřívač rukou

Ohřívač rukou má odolnou kovovou konstrukci a je navržen pro použití v náročných podmínkách, nejen v zimním období, ale i při golfu, na jachtě nebo při jakýchkoliv jiných outdoorových aktivitách. Jeho zaoblený, štíhlý design umožňuje pohodlné umístění v kapse a samozřejmě ho lze používat opakovaně. Pomocí přiložené plnící nádobky jednoduše doplníte do ohřívače Zippo Lighter Fluid a zapálíte hořák. Po zapálení teplo vzniká při katalytickém procesu v platinovém hořáku bez plamene a zplodin. Poté nasadíte víčko, ohřívač umístíte do přiloženého flísového pouzdra a vložíte do kapsy, kde Vás bude hřát po dobu 12 hodin. Ohřívač funguje bez zápachu a je naprosto bezpečný. K dostání je v matné černé barvě nebo ve standardním provedení s leštěným chromovým povrchem za 586 Kč na www.zippo.cz.

O společnosti Zippo

Jedna z nejuznávanějších značek na světě – Zippo – byla založena na podzim roku 1932 Georgem G. Blaisdellem v Bradfordu. Společnost v tomto městě doposud vyprodukovala více než 500 miliónů větruodolných zapalovačů. Produkce až na drobné změny týkající se spouštěcího mechanismu a úpravy ergonomie vnější schránky zapalovačů zůstává neměnná a je podpořena známou celoživotní garancí společnosti – „Funguje, nebo ho zdarma opravíme." Rozličná produktová řada společnosti Zippo zahrnuje benzínové zapalovače a doplňky vč. spotřebního materiálu, plynové zapalovače, hodinky, parfémy, stylové doplňky pro muže a širokou řadu produktů pro outdoorové nadšence. Společnost Zippo má zastoupení ve více než 160 zemích a také vlastní další, v Evropě méně známou, nicméně pro USA neméně ikonickou, značku a společnost W.R. Case and Sons Cutlery, vyrábějící nože exkluzivní kvality, rovněž se sídlem v Bradfordu, PA. Pro více informací navštivte zippo.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3