INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dne 5. února byli v rámci Retail Summitu 2013 zvoleni vítězové dvou kategorií soutěže „MasterCard Obchodník roku 2012“: „MasterCard Osobnost obchodu 2012“ a „MasterCard Inovace  v obchodě 2012“. Výběr vítězů proběhl formou hlasování hostů v sále, kteří vybírali za 4 nominovaných osobností a 3 nominovaných inovací.

Nejvíce hlasů v kategorii MasterCard Osobnost obchodu získal Ondřej Fryc. Vítěznou inovací v obchodě se stalo TESCO.
V kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012 byli letos nominováni:
•    Ondřej Fryc, generální ředitel MALL.CZ
•    Zdeněk Juračka, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev, člen skupiny COOP a prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky
•    Pavel Sláma, generální ředitel Datart International 
•    Miloslav Hlavsa, ředitel družstva Konzum Ústí nad Orlicí
„Porota vybírala představitele obchodů na základě osobnostních kritérií jako manažerský přístup, strategické myšlení, předvídavost a vůdčí osobnost. Hodnotila ale i inovativní přínos jednotlivých kandidátů v oblasti nákupu, prodeje, distribuce, marketingu či vztahu se zákazníky. Letošním vítězem v kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012 se stal Ondřej Fryc, pro kterého hlasovalo nejvíc odborníků,“ řekla Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Porota ocenila zejména zrealizování dosud největší transakce na českém trhu a jednu z největších transakcí v internetovém obchodě celosvětově - prodej většinového podílu Netretail Holding společnosti MIH Allegro v létě 2012. Porota dále ohodnotila především předvídavost a inovativnost, které se odráží na celém profilu firmy. MALL.CZ neustále rozšiřuje sortiment o nové zboží a zlepšuje kvalitu logistiky

Nominovaní v kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012: Miloslav Hlavsa, Marek Liška (zastoupení Ondřeje Fryce), Zdeněk Juračka a předávající Richard Hindls, rektor VŠE

V kategorii MasterCard Inovace v obchodě 2012 porota nominovala tyto nejvýraznější inovace českých obchodníků:
•    SPAR byl porotou oceněn jakožto průkopník a leader v zavádění bezkontaktních plateb. Platby PayPassem se od té doby staly platebním standardem.
•    Tesco za službu online prodej a doručení zboží domů. On-line prodej zboží společnosti Tesco byl porotou ohodnocen jako projekt nejen inovativní, ale služba se vyznačuje i vysokou kvalitou.
•    Síť prodejen Electro World byl porotou vyzdvižen díky úspěšné remodelizaci prodejen. Electro World se tak stal jedním z nejlepších nákupních prostředí v segmentu elektroniky.
 „Porota hodnotila inovační projekty z oblastí platební technologie, distribuce, přístup ke klientům, péče o zákazníky a nabídka sortimentu. Nominovány byly 3 inovace. Nejvíc hlasů od účastníků konference Retail Summit získalo TESCO, kde porota ocenila především službu Online prodej a doručení zboží domů,“ dodala Tereza Janková.
(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3