INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dne 5. února byli v rámci Retail Summitu 2013 zvoleni vítězové dvou kategorií soutěže „MasterCard Obchodník roku 2012“: „MasterCard Osobnost obchodu 2012“ a „MasterCard Inovace  v obchodě 2012“. Výběr vítězů proběhl formou hlasování hostů v sále, kteří vybírali za 4 nominovaných osobností a 3 nominovaných inovací.

Nejvíce hlasů v kategorii MasterCard Osobnost obchodu získal Ondřej Fryc. Vítěznou inovací v obchodě se stalo TESCO.
V kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012 byli letos nominováni:
•    Ondřej Fryc, generální ředitel MALL.CZ
•    Zdeněk Juračka, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev, člen skupiny COOP a prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky
•    Pavel Sláma, generální ředitel Datart International 
•    Miloslav Hlavsa, ředitel družstva Konzum Ústí nad Orlicí
„Porota vybírala představitele obchodů na základě osobnostních kritérií jako manažerský přístup, strategické myšlení, předvídavost a vůdčí osobnost. Hodnotila ale i inovativní přínos jednotlivých kandidátů v oblasti nákupu, prodeje, distribuce, marketingu či vztahu se zákazníky. Letošním vítězem v kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012 se stal Ondřej Fryc, pro kterého hlasovalo nejvíc odborníků,“ řekla Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Porota ocenila zejména zrealizování dosud největší transakce na českém trhu a jednu z největších transakcí v internetovém obchodě celosvětově - prodej většinového podílu Netretail Holding společnosti MIH Allegro v létě 2012. Porota dále ohodnotila především předvídavost a inovativnost, které se odráží na celém profilu firmy. MALL.CZ neustále rozšiřuje sortiment o nové zboží a zlepšuje kvalitu logistiky

Nominovaní v kategorii MasterCard Osobnost obchodu 2012: Miloslav Hlavsa, Marek Liška (zastoupení Ondřeje Fryce), Zdeněk Juračka a předávající Richard Hindls, rektor VŠE

V kategorii MasterCard Inovace v obchodě 2012 porota nominovala tyto nejvýraznější inovace českých obchodníků:
•    SPAR byl porotou oceněn jakožto průkopník a leader v zavádění bezkontaktních plateb. Platby PayPassem se od té doby staly platebním standardem.
•    Tesco za službu online prodej a doručení zboží domů. On-line prodej zboží společnosti Tesco byl porotou ohodnocen jako projekt nejen inovativní, ale služba se vyznačuje i vysokou kvalitou.
•    Síť prodejen Electro World byl porotou vyzdvižen díky úspěšné remodelizaci prodejen. Electro World se tak stal jedním z nejlepších nákupních prostředí v segmentu elektroniky.
 „Porota hodnotila inovační projekty z oblastí platební technologie, distribuce, přístup ke klientům, péče o zákazníky a nabídka sortimentu. Nominovány byly 3 inovace. Nejvíc hlasů od účastníků konference Retail Summit získalo TESCO, kde porota ocenila především službu Online prodej a doručení zboží domů,“ dodala Tereza Janková.
(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3