Společnost Fujitsu oznámila, že vyvinula vlastní řešení integrovaného místa prodeje příští generace, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu a prostřednictvím katalogu.
Cílem společnosti Fujitsu je zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.
Zákazníci si oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím několika zdrojů a kanálů. Spolu s tím však začali být maloobchodní prodejci vystaveni riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a promeškají tak příležitosti ke zvýšení prodeje.
„Vyvíjíme integrované globální maloobchodní řešení, které je přizpůsobeno i regionálním potřebám. Maloobchodníci a jejich zákazníci jistě ocení rozsáhlý přístup a přehled o kompletních zásobách zboží, čímž se omezí počet nezrealizovaných obchodů a zvýší se efektivita při správě zásob. Pracovníci obchodu budou tak v budoucnu moci přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je lokálně k dispozici,“ uvedl Richard Clarke, viceprezident oddělení globální maloobchodní strategie společnosti Fujitsu.
Fujitsu umožní realizovat maloobchodní prodej hned z několika zdrojů s pomocí integrovaného místa prodeje. Současný software GlobalSTORE, je systémem pro správu místa prodeje, hotovosti a řízení, který lze upravovat podle požadavků zákazníka a který zajišťuje hladký přístup zákazníka prostřednictvím všech aplikací, zařízení a kanálů. Na jeho základě společnost Fujitsu buduje systém nové generace. Ten maloobchodníkům umožní otevřít přístup k několika prodejním kanálům, jako je například prodej on-line, výběr v obchodě a nákup on-line, vrácení do obchodu i zajištění integrace s řešeními SAP.
Společnost Fujitsu má přes 30 let zkušeností v maloobchodním sektoru, spolupracuje s více než 500 maloobchodníky a 82 000 obchody po celém světě. Všem poskytuje kompletní řešení prodeje, která zahrnují nejen obchod, ale také s ním související aplikace a infrastrukturní produkty a služby. Hlavní řešení Fujitsu pro maloobchod bude představeno příští měsíc na výstavě EUROCIS 2013 v německém Düsseldorfu.
O společnosti Fujitsu Limited
Fujitsu patří mezi největší japonské společnosti v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), která nabízí kompletní portfolio IT produktů, řešení a služeb. Přes 170 tisíc zaměstnanců Fujitsu obsluhuje zákazníky ve více než 100 zemích světa. Společně se svými zákazníky přispívá Fujitsu svými dlouholetými zkušenostmi a znalostmi k vytváření lepší budoucnosti světové společnosti. Konsolidované tržby společnosti Fujitsu Limited (TSE:6702) za poslední fiskální období dosáhly výše 54 miliard USD (k 31. březnu 2012).
Další informace naleznete na webu http://www.fujitsu.com.
O společnosti Fujitsu Technology Solutions ČR
Fujitsu Technology Solutions ČR patří do stejnojmenné divize, která je součástí globální skupiny Fujitsu Limited. Společnost vznikla v roce 2009 odkoupením 50% podílu společnosti Siemens ve společném podniku Fujitsu - Siemens. V České republice společnost nabízí kompletní portfolio IT produktů, řešení a služeb, včetně koncepce dynamických infrastruktur (cloud computing). K jejím klientům se řadí největší společnosti a instituce, pro které zajišťuje správu datových center, infrastrukturu a infrastrukturu jako službu (IaaS). Pro střední, malé firmy a jednotlivce zajišťuje servis prostřednictvím sítě svých obchodních partnerů. Fujitsu Technology Solutions zaměstnává v ČR přes 100 lidí.
Další informace o Fujitsu Technology Solutions najdete na webu http://www.fujitsu.com/cz/
Všechny ostatní názvy společností a produktů uvedené v tomto dokumentu jsou ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Informace v této tiskové zprávě jsou platné k datu vydání a mohou se kdykoli změnit bez předchozího upozornění.
(tz)