INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lázně Teplice nad Bečvou vyhlásily loňského roku výběrové řízení, ve kterém hledaly PR agenturu k dlouhodobé spolupráci. Focus Agency s.r.o. v tomto tendru zvítězila, a bude tak lázně po celý rok 2013 zastupovat na poli klasického media relations jak v tisku, tak on-line.

Lázně Teplice nad Bečvou poskytují svým klientům kromě klasické léčebné péče také celou řadu doplňkových služeb, jakými jsou například wellness víkendy, krátkodobé relaxační pobyty nebo pobyty romantické. Jedinečnou je také poloha lázní v srdci Moravy, tedy v komorním prostředí, kde se návštěvníci nemusejí obávat návaly cizinců. LTnB jsou také jediným lázeňským centrem, které poskytuje časnou kardiorehabilitaci –pacienti nastupují do lázní již pátý, šestý den po operaci..

Mediální komunikace bude zahájena setkáním s novináři přímo v lázních, celá roční kampaň se pak zaměří zejména na služby pro samoplátce, tedy klienty, kteří přijíždějí do lázní na léčebné nebo relaxační pobyty, aby upevnili své zdraví, další jezdí za prevencí nebo relaxací. LTnB disponují také wellness centrem, bowlingem a bazény, které budou též předmětem komunikace.

„Hledali jsme agenturu, která přinese nové náměty a nápady ke komunikaci našich služeb a na spolupráci s Focus Agency se velice těšíme,“ řekla ing. Yveta Sommerová a dodala: „V tomto roce je před námi celá řada zajímavých akcí pro všechny věkové kategorie, soustředíme se tedy na doslovné naplnění našeho sloganu, že jsme více než lázně.“

www.focus-age.cz

Focus Agency, s.r.o. se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti public relations aktivit. Je českou nezávislou organizací, která působí na trhu od roku 2000.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3