INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Značka SUBWAY® je nejhodnotnější značkou mezi fast-foodovými řetězci. Její hodnota navíc rychle roste. Od roku 2006 to je více než padesátkrát. Jen loni to bylo o 12 procent na téměř 17 milionů dolarů. Vyplývá to ze dvou nedávno zveřejněných studií v USA. V Česku značka proslulá svými sendviči provozuje prostřednictvím franchisantů 11 restaurací a letos chce otevřít čtyři další. Celkově má značka SUBWAY®ve více než 100 zemích světa téměř 40.000 restaurací.

"Výsledky těchto prestižních studií jsou určitě důležité nejen pro naši společnost, ale především pro naše franchisové partnery. Ti mohou ze sílící pozice a hodnoty značky SUBWAY® významně profitovat. To je mimo jiné jeden z důležitých faktorů při rozhodování franchisantů o tom, pro kterou franchisovou síť se rozhodnou," uvedl Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY® ve střední a východní Evropě. 

Podle letošní studie Harris Poll EquiTrend® Rankings, která porovnává hodnotu značek v USA, je značka SUBWAY® nejhodnotnější v kategorii fast-foodů. Podle dalšího prestižního indexu BrandZ TOP 100, který nedávno zveřejnila společnost Millward Brown, hodnota značky SUBWAY® v porovnání s ostatními fast-foody roste nejrychleji. Meziročně její hodnota vzrostla o 12 procent na téměř 17 milionů amerických dolarů (asi 340 milionů korun). Značka SUBWAY® podle tohoto žebříčku vykazuje od jeho prvního zveřejnění v roce 2006 největší nárůst hodnoty, a to celkově o 5145 procent. Za úspěchem stojí především její vysoké hodnoty relevance a významné odlišnosti, které značku vymezují z řady jejích konkurentů, píše se ve studii.

Loni značka SUBWAY® otevřela v Česku čtyři restaurace, stejný počet plánuje i letos. Růst se přitom netýká pouze Česka, ale i dalších zemí střední a východní Evropy. "V Rumunsku jsme loni otevřeli 13 restaurací, v Rusku dokonce více než 100. Nově jsme také vstoupili na dva nové trhy, do Gruzie a Slovinska," uvedl Martin Princ.

Za celý loňský rok otevřela síť SUBWAY® v Evropě 564 nových restaurací. Celkem jich zde provozuje téměř 3750. Celosvětově značka loni otevřela na 2500 a má jich již přes 39.000 ve 102 zemích světa.

 

·         SUBWAY® je s více než 39.000 restaurací ve 102 zemích největším fast-foodovým řetězcem světa v počtu otevřených restaurací.

·         SUBWAY® je také největším franchisovým řetězcem orientovaným na prodej dlouhých sendvičů na světě. Všechny provozovny SUBWAY® jsou provozovány na základě franchisové licence.

·         V  celkem 18-ti zemích světa je řetězec největším na trhu co do počtu otevřených restaurací

·         SUBWAY® byl založen v roce 1965 v USA ve městě Milford Fredem DeLucou a Dr. Peterem Buckem. Toto partnerství započalo cestu, která umožnila tisícům lidí postavit se na vlastní nohy a být úspěšnými při vlastním podnikání.

·         SUBWAY® je registrovanou značkou

·         Pro více informací o značce SUBWAY® najdete na webu www.subway.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3