INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Značka SUBWAY® je nejhodnotnější značkou mezi fast-foodovými řetězci. Její hodnota navíc rychle roste. Od roku 2006 to je více než padesátkrát. Jen loni to bylo o 12 procent na téměř 17 milionů dolarů. Vyplývá to ze dvou nedávno zveřejněných studií v USA. V Česku značka proslulá svými sendviči provozuje prostřednictvím franchisantů 11 restaurací a letos chce otevřít čtyři další. Celkově má značka SUBWAY®ve více než 100 zemích světa téměř 40.000 restaurací.

"Výsledky těchto prestižních studií jsou určitě důležité nejen pro naši společnost, ale především pro naše franchisové partnery. Ti mohou ze sílící pozice a hodnoty značky SUBWAY® významně profitovat. To je mimo jiné jeden z důležitých faktorů při rozhodování franchisantů o tom, pro kterou franchisovou síť se rozhodnou," uvedl Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY® ve střední a východní Evropě. 

Podle letošní studie Harris Poll EquiTrend® Rankings, která porovnává hodnotu značek v USA, je značka SUBWAY® nejhodnotnější v kategorii fast-foodů. Podle dalšího prestižního indexu BrandZ TOP 100, který nedávno zveřejnila společnost Millward Brown, hodnota značky SUBWAY® v porovnání s ostatními fast-foody roste nejrychleji. Meziročně její hodnota vzrostla o 12 procent na téměř 17 milionů amerických dolarů (asi 340 milionů korun). Značka SUBWAY® podle tohoto žebříčku vykazuje od jeho prvního zveřejnění v roce 2006 největší nárůst hodnoty, a to celkově o 5145 procent. Za úspěchem stojí především její vysoké hodnoty relevance a významné odlišnosti, které značku vymezují z řady jejích konkurentů, píše se ve studii.

Loni značka SUBWAY® otevřela v Česku čtyři restaurace, stejný počet plánuje i letos. Růst se přitom netýká pouze Česka, ale i dalších zemí střední a východní Evropy. "V Rumunsku jsme loni otevřeli 13 restaurací, v Rusku dokonce více než 100. Nově jsme také vstoupili na dva nové trhy, do Gruzie a Slovinska," uvedl Martin Princ.

Za celý loňský rok otevřela síť SUBWAY® v Evropě 564 nových restaurací. Celkem jich zde provozuje téměř 3750. Celosvětově značka loni otevřela na 2500 a má jich již přes 39.000 ve 102 zemích světa.

 

·         SUBWAY® je s více než 39.000 restaurací ve 102 zemích největším fast-foodovým řetězcem světa v počtu otevřených restaurací.

·         SUBWAY® je také největším franchisovým řetězcem orientovaným na prodej dlouhých sendvičů na světě. Všechny provozovny SUBWAY® jsou provozovány na základě franchisové licence.

·         V  celkem 18-ti zemích světa je řetězec největším na trhu co do počtu otevřených restaurací

·         SUBWAY® byl založen v roce 1965 v USA ve městě Milford Fredem DeLucou a Dr. Peterem Buckem. Toto partnerství započalo cestu, která umožnila tisícům lidí postavit se na vlastní nohy a být úspěšnými při vlastním podnikání.

·         SUBWAY® je registrovanou značkou

·         Pro více informací o značce SUBWAY® najdete na webu www.subway.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3