INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Canon CZ patří podle poradenské společnosti Bisnode mezi 100 nejstabilnějších společností v České republice. Vyplývá to z žebříčku ČEKIA Stability Award za rok 2012, ve kterém společnost Canon získala prestižní ocenění za stabilitu společnosti. Měření stability jednotlivých společností probíhá na základě metodiky ratingového modelu společnosti Bisnode. Tento model nabízí nezávislý pohled na současný stav firem, jejich finanční situaci, včetně predikce rizika úpadku firmy v následujících dvanácti měsících, které je vyjádřeno Stability Ratingem.

 „Mezi nejlépe hodnocenými firmami v rámci žebříčku ČEKIA Stability Award za rok 2012 se nejčastěji vyskytují společnosti z oblasti obchodu, služeb, IT, zpracovatelského průmyslu a utilit,“ komentuje výsledy obchodní ředitel Bisnode, Otakar Vitásek. „Na silně konkurenčním trhu, a obzvláště v době ekonomické recese, je často velmi obtížné najít ty správné a spolehlivé obchodní partnery. ČEKIA Stability Award poskytuje nezávislý pohled na finanční a nefinanční situaci firmy, a pomáhá tak snižovat rizika při výběru partnerských společností,“ dodal Otakar Vitásek z Bisnode s tím, že ocenění ČEKIA Stability Award výrazně zvyšuje důvěryhodnost a prestiž firem na trhu, čímž firmám přináší řadu marketingových i obchodních benefitů. Zároveň deklaruje, že společnost, která toto ocenění používá, praktikuje politiku otevřené komunikace, poskytuje dostatek informací o posledních výsledcích svého hospodaření nebo vlastnické struktuře, což jsou nedílné součásti samotného hodnocení ČEKIA Stability Rating.

Společnost Canon získala hodnocení AAA, tedy excelentní.„Stabilita na českém trhu je dána silou značky Canon, dlouhodobou vizí nabízet uživatelům špičkové technologie, skvělým týmem a v neposlední řadě dobrými lokálními výsledky. Zajímavou zprávou pro nás je fakt, že se v seznamu nenachází mnoho společností z našeho segmentu trhu,” komentoval ocenění Ladislav Paleček, Managing Direktor Canon CZ & Canon Slovakia.

Metodika hodnocení

Model Stability Rating je založen na exaktní statistické analýze a principech data miningu. Do analýzy vstupuje množství ukazatelů z oblasti individuálních charakteristik firmy (demografická data, informace o platebních zkušenostech, finanční údaje, vazby mezi subjekty i negativní informace) a makroekonomická data. Výkonnost modelu, jež se blíží k 70 %, je dána především kvalitou a rozsahem dat, stejně jako i naprosto unikátní makroekonomickou komponentou. Metodika ratingového modelu Bisnode je zároveň v souladu i s požadavky Basel II.

Více o společnosti Bisnode a ocenění ČEKIA Stability Award naleznete na stránkách www.cekia.cz a www.bisnode.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3