Největší tuzemský výrobce visacích zámků, zámkových vložek a kování, žďárská společnost TOKOZ, oznámila zahájení spolupráce s agenturou FYI Prague. Ta bude zajišťovat korporátní i produktové PR a realizovat aktivity posilující značku.
"Díky uvedení produktů řady TOKOZ PRO utvrdil TOKOZ svoji pozici na českém trhu, následující měsíce se tedy zaměříme na intenzivní profilaci brandu. U FYI Prague oceňujeme jejich komplexní přístup ke kampani a profesní zkušenosti s marketingovou komunikací i mediálním prostředím," uvádí Ladislava Píbilová, marketingová manažerka společnosti TOKOZ.
PR a marketingová agentura FYI Prague odstartovala na začátku července. Vznikla sloučením freelance týmů Jana Řezáče a Františka Brože. Specializuje se především na segment IT/TELCO, lifestylové elektroniky, technologií a developmentu. Mezi její aktuální klienty patří například Slevín, Fresh Revolution, OSIM nebo Smartex. Další kontrakty jsou podle zástupců agentury před podpisem.
(tz)