INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost OKNOPLAST patří již po dvě dekády mezi přední evropské výrobce oken. V reakci na požadavky evropského trhu se OKNOPLAST letos transformuje do skupiny OKNOPLAST Group, jež se skládá ze tří společností – OKNOPLAST, WnD a Aluhaus. Tento krok umožní ještě větší diferencování produktové nabídky a její přesné přizpůsobení potřebám zákazníků. OKNOPLAST tímto krokem sleduje posílení pozice a zvýšení podílu na trhu.

V roce 2012 dosáhl OKNOPLAST 12% nárůstu prodeje oproti roku 2011, přičemž celkový obrat společnosti v roce 2012 činil 2,4 miliardy korun českých. Podíl exportního prodeje v loňském roce tvořil až 60 %. Společnost nyní prodává své výrobky na 10 evropských trzích: v České republice a na Slovensku, v Rakousku, Německu, Polsku, ve Francii, Itálii, Švýcarsku, Slovinsku a Maďarsku. V průběhu posledních 12 měsíců OKNOPLAST rozšířil svou prodejní síť v těchto zemích o dalších 300 partnerských prodejen, a tím zvýšil jejich celkový počet na 1520.

"Zájem o naše produkty dlouhodobě roste. OKNOPLAST Group jsme se rozhodli založit proto, abychom dokázali lépe uspokojit potřeby různých segmentů trhu. Tato struktura nám navíc umožňuje specializaci výroby," komentoval aktivity společnosti Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLAST.

WnD

Společnost WnD se zabývá výrobou oken ze segmentu Economy+. Sídlo firmy WnD se nachází v Rąbieniu pod Łodzią, kde jsou umístěny kanceláře, výrobní haly a sklady s celkovou plochou 13 000 m². Výrobní kapacity WnD tvoří 470 tisíc oken ročně. Plánovaný obrat společnosti WnD pro rok 2013 je 155 mil. CZK se 75% podílem exportního prodeje.

"Naším záměrem není konkurovat nejlevnějším výrobkům, které se nacházejí na polském a dalších evropských trzích. Nízká cena těchto výrobků obvykle odráží nízkou kvalitu provedení, komponentů a vybavení výrobků. Společnost WnD a její značka Economy+ v sobě spojuje vysokou kvalitu a přiměřenou cenu," vysvětlil Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLAST.

Aluhaus

Společnost Aluhaus se specializuje na výrobu hliníkových oken a vstupních dveří. Sídlo společnosti se spolu s výrobní halou a skladovými prostory nachází v areálu mateřské společnosti OKNOPLAST. Výrobu započal Aluhaus v červnu 2013 a produkční kapacita výroby činí 12 000 jednotek ročně. Výrobky značky Aluhaus jsou na trhu dostupné v celé mezinárodní síti prodejců OKNOPLAST. Plánovaný podíl exportního prodeje pro rok 2013 je 65 %.

"I přes v mnohých sektorech citelnou hospodářskou recesi předpokládáme další rozvoj skupiny, který je založen na exportu. Abychom však dosáhli vytyčených cílů, musíme dodávat produkty nejvyšší možné kvality a současně zajišťovat odborné poradenství a komplexní péči. Pro OKNOPLAST bylo toto vždy prioritou, a proto dnes máme přes 70 % zákazníků na doporučení. To je pro nás důkazem důvěry a spokojenosti našich zákazníků," říká předseda Mikołaj Placek.

OKNOPLAST Group předpokládá v roce 2013 obrat ve výši 2,8 mld. CZK a zvýšení počtu zaměstnanců na 1200 osob.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3