INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Strategií Rewe je nabízet v každé zemi především ty potraviny, které z této země pocházejí. A tak je tomu i v České republice. Kontrola kvality je komplexní proces. Začíná výběrem a kontrolou dodavatele, pokračuje při příjmu zboží na prodejny a končí až na našich pokladnách.

Velmi citlivé zboží na kvalitu je maso. Pro jeho jakostní kontrolu jsou stanoveny velmi přísné postupy, které dodržujeme. Minimálně jednou za tři měsíce provádíme ve spolupráci s akreditovanou laboratoří odběry masa v náhodně vybraných prodejnách. V případě našeho masa Vocílka, u kterého garantujeme 100% český původ, jsou naši zaměstnanci přítomni už přímo v masokombinátu. Dohlížejí zde na porcování i zpracování masa a na dodržování hygienických předpisů podle našich interních směrnic, např. správné porcování, zpracování, balení masa apod. U masa naší značky Vocílka ovlivňujeme i krmení zvířat a jejich celkové podmínky chovu. Také díky krátké lhůtě porážek a cesty od chovatele do masokombinátu a od výrobců do prodejen nám české maso umožňuje lépe dodržovat čerstvost a kvalitu.

Velice si vážím vzájemné spolupráce s Agrární komorou. Datuje se už od roku 2010. Díky Agrární komoře se nám podařilo navázat klíčové obchodní vztahy se zhruba padesátkou českých dodavatelů. Do prodeje jsme uvedli několik stovek jejich produktů.

Původně se projekt s Agrární komorou zaměřoval výhradně na podporu českého ekologického zemědělství. Od roku 2010 se ale značně rozšířil.

Letos bylo naším cílem podpořit pěstitele ovoce a zeleniny. Pod značkou „Česká farma“ prodáváme sezónní produkty ovoce a zeleniny. Dalším bodem bylo rozvinout spolupráci s držiteli ocenění Regionální potravina.

 Snažíme se také propagovat regionální producenty a jejich produkty. Proto se účastníme tiskových konferencí pořádaných Agrární komorou, na kterých se představují možnosti další spolupráce s lokálními výrobci. Podporujeme je však nejenom tím, že prodáváme jejich produkty, ale společně s Agrární komorou usilujeme o to, aby po nich na trhu vznikla poptávka.

Jak jistě víte, letošní povodně zasáhly mnoho pěstitelů. Požádali jsme Agrární komoru a jejím prostřednictvím Zelinářskou unii o návrh, jak bychom mohly pomoci zemědělcům poškozenými povodněmi. Billa se rozhodla přispět finančně a věnovat zemědělcům 800 tisíc korun. Finanční podporu v takové situaci považujeme za okamžitou pomoc.

BILLA je známá tím, že podporuje převážně české zboží, ale musíme vyhovět také požadavkům našich zákazníků. Náš sortiment proto přizpůsobujeme požadavkům spotřebitele na cenu a kvalitu. Tlak na ceny je ze strany našich zákazníků a spotřebitelů trvale velmi silný. Na neochotě nakupovat se podepsala nejenom ekonomická krize, ale i mimořádně vysoká daň, která je u nás na potraviny.

Zahraničních potravin je mnoho a mají silnou marketingovou podporu. V důsledku toho se vytrácí povědomí o tom, ze existuji dobré české produkty s vynikající kvalitou. V posledních letech se českým výrobkům nevěnovala dostatečná pozornost a nedostávalo se jim dostačující podpory, a proto se snižovalo i povědomí o českých výrobcích.

Myslím si, ze je na čase, aby producenti, obchodníci i státní instituce začali spolupracovat a podporovat české produkty. Tato spolupráce nemůže úspěšně fungovat jen jednostranně. Je nutné ukázat spotřebiteli, že kvalita a čerstvost českého produktu je na vyšší úrovni než kvalita zahraničního. Nesmíme u toho zapomenout na poměr kvalita-cena, a s tím spojenou podporu českého zemědělství a výroby, se kterou je spojena také stabilizovanost zaměstnanosti.

Chtěl bych zdůraznit, že Billa má už dnes ve své nabídce 65% výrobků českého původu. Tento podíl chceme ještě zvýšit. O tom informujeme zákazníka už více než rok v našem týdenním akčním letáku, v našem časopise Gusto a také na plakátcích při vstupu do prodejen. Na cenovkách u jednotlivých produktů se nachází česká vlajka stejně jako na speciálních ukazatelích v regálech.

Nakonec bych rád zmínil, že v tomto roce se v produktovém testu časopisu dTest na prvním místě umístil produkt šunka Zvonařka naší privátní značky Vocílka. Pod touto značkou máme dnes už 330 produktů. Ale stejně uspěl i jahodový jogurt další privátní značky Naše bio. Ta je už z 93 % z české produkce a obsahuje 165 artiklů.

Oba tyto produkty jsou českého původu. Z toho vyplývá, že kvalita českých produktů je velmi vysoká a ukázalo se, že převyšuje kvalitu řady zahraničních produktů. K tomu ještě doplním, že 95 % veškerých mléčných výrobků v Bille je českého původu.

Naším cílem bude i nadále podporovat české produkty. Jsem přesvědčen, že bude-li tento cíl naším společným, dostanou se české produkty v brzkém čase do pozitivního povědomí spotřebitelů.

Petr Dupal, obchodní ředitel Billa

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3