INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Rentface je velice výhodná služba pro tři skupiny potencionálních zákazníků. Dopravce, reklamní a mediální agentury a hlavně zákazníky z řad firem, které potřebují efektivně propagovat své produkty či služby.

Unikátní je tento projekt v komplexnosti poskytovaných služeb a přímém zacílení na zviditelnění daného produktu, firmy či služby. Pokud firmy chtějí efektivně propagovat své produkty nebo služby, jestliže hledají nový a neokoukaný druh reklamy a chtějí posílit své pozice a sílu na trhu, odpověď na tyto otázky naleznou v projektu Rentface, který zajišťuje pohyblivou reklamu na nákladních vozech, dodávkách i osobních autech.

Rozhodnutí Ministerstva dopravy neprodlužovat příští rok agenturám smlouvy na reklamní plochy kolem českých dálnic je další z hledisek vedoucích k rozhodnutí, že projekt Rentface je pro agentury a firmy zajímavou alternativou k billboardům. Očekávaným dopadem tohoto rozhodnutí má být úbytek téměř 900 billboardů z okolí dálnic a rychlostních silnic a v roce 2012 má zmizet většina billboardů z těchto lokalit. Česká republika přestane podle plánů ministerstva dopravy připomínat východoevropskou plakátovou zemi, respektive doba velkoplošných reklam kolem dálnic a rychlostních silnic už bude minulostí. RentFace je řešením pro všechny zákazníky, kteří billboardy do této doby využívali a nyní chtějí být vidět jiným způsobem.

Průzkumy dokazují, že při investici 100 000 Kč za měsíc do níže uvedených druhů reklamy vede právě pohyblivá reklama na vozech.

automobily upoutají pozornost cca 5 760 000 osob

billboardy upoutají cca 3 240 000 osob

rádio osloví cca 2 450 000 osob

reklamní letáky osloví 860 000 osob

Reklama na autech je podle odborných průzkumů velmi efektivním druhem propagace.

reklama v pohybu osloví denně před 19.000 osob, což je více než časopis

reklama na autech dokáže v krátkém čase oslovit velké množství lidí z vybrané cílové skupiny a to s minimálními náklady

reklama v pohybu osloví požadovanou cílovou skupinu plošně (jako masová média), nebo intenzivně působí ve vybrané lokalitě

reklama v pohybu se dostane i tam, kam se jiné druhy reklamy nedostanou

venkovní reklama oslovuje dle studií celou sociálně ekonomickou škálu lidí

Firmám, které se rozhodnou s projektem Rentface spolupracovat, poskytnou profesionálové z projektu veškeré informace, poradí se zacílením kampaně podle daného regionu nebo země a je tu také možnost kreativního návrhu pohyblivé reklamy od grafického studia projektu. Majitel a zřizovatel projektu Rentface Robert Jech říká: „První průzkumy a naše reálné výsledky říkají, že toto je budoucnost reklamy na silnicích a dálnicích. Nabízíme perfektní servis a zkušenosti s tímto segmentem. Jsme první, kdo nabízí komplexní služby a servis jak pro dopravce, tak i pro koncové zákazníky a agentury."

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3