Unikátní je tento projekt v komplexnosti poskytovaných služeb a přímém zacílení na zviditelnění daného produktu, firmy či služby. Pokud firmy chtějí efektivně propagovat své produkty nebo služby, jestliže hledají nový a neokoukaný druh reklamy a chtějí posílit své pozice a sílu na trhu, odpověď na tyto otázky naleznou v projektu Rentface, který zajišťuje pohyblivou reklamu na nákladních vozech, dodávkách i osobních autech.
Rozhodnutí Ministerstva dopravy neprodlužovat příští rok agenturám smlouvy na reklamní plochy kolem českých dálnic je další z hledisek vedoucích k rozhodnutí, že projekt Rentface je pro agentury a firmy zajímavou alternativou k billboardům. Očekávaným dopadem tohoto rozhodnutí má být úbytek téměř 900 billboardů z okolí dálnic a rychlostních silnic a v roce 2012 má zmizet většina billboardů z těchto lokalit. Česká republika přestane podle plánů ministerstva dopravy připomínat východoevropskou plakátovou zemi, respektive doba velkoplošných reklam kolem dálnic a rychlostních silnic už bude minulostí. RentFace je řešením pro všechny zákazníky, kteří billboardy do této doby využívali a nyní chtějí být vidět jiným způsobem.
Průzkumy dokazují, že při investici 100 000 Kč za měsíc do níže uvedených druhů reklamy vede právě pohyblivá reklama na vozech.
automobily upoutají pozornost cca 5 760 000 osob
billboardy upoutají cca 3 240 000 osob
rádio osloví cca 2 450 000 osob
reklamní letáky osloví 860 000 osob
Reklama na autech je podle odborných průzkumů velmi efektivním druhem propagace.
reklama v pohybu osloví denně před 19.000 osob, což je více než časopis
reklama na autech dokáže v krátkém čase oslovit velké množství lidí z vybrané cílové skupiny a to s minimálními náklady
reklama v pohybu osloví požadovanou cílovou skupinu plošně (jako masová média), nebo intenzivně působí ve vybrané lokalitě
reklama v pohybu se dostane i tam, kam se jiné druhy reklamy nedostanou
venkovní reklama oslovuje dle studií celou sociálně ekonomickou škálu lidí
Firmám, které se rozhodnou s projektem Rentface spolupracovat, poskytnou profesionálové z projektu veškeré informace, poradí se zacílením kampaně podle daného regionu nebo země a je tu také možnost kreativního návrhu pohyblivé reklamy od grafického studia projektu. Majitel a zřizovatel projektu Rentface Robert Jech říká: „První průzkumy a naše reálné výsledky říkají, že toto je budoucnost reklamy na silnicích a dálnicích. Nabízíme perfektní servis a zkušenosti s tímto segmentem. Jsme první, kdo nabízí komplexní služby a servis jak pro dopravce, tak i pro koncové zákazníky a agentury."
(tz)