INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zpracovatel masa a výrobce masných produktů Steinex, a. s. je domácí firma s dvacetiletou tradicí. Zmodernizovaný provoz v Brně – Králově Poli je certifikovaný mezinárodním standardem IFS (International Feature Standard – Food). Steinex zaměstnává 130 zaměstnanců a roční obrat činí 300 mil. Kč. Výroba je vybavena nejnovějšími výrobními technologiemi, včetně finalizace, což jsou nářezové a balící linky. Pracovníci jsou pravidelně školeni o nových výrobních postupech a novinkách a jsou odborně vedeni vysokoškolsky vzdělaným managementem. Na lidské zdroje je kladen maximální důraz a je to pro majitele jedna z prvořadých priorit. Vývoj nových produktů, který probíhá neustále, řídí majitel MVDr. Jaromír Steinhauser.

Firma se v minulé dekádě soustředila na export, zejména do Rakouska. To je důkaz, že Steinex obstojí se svými výrobky s kvalitou a spolehlivostí dodávek i z hlediska obchodních schopností. Další export je dlouhodobě realizován na Slovensko, což je výhodné i z hlediska geografického, a v posledním roce i do Maďarska.

V nadnárodních řetězcích v ČR se Steinex objevuje v Globusu a Penny Marketu. Regionálně i v Makru a Bille. Velkou pozornost věnuje českým sítím Hruška, Brněnka a Coop, což jsou hlavní odběratelé. Steinex také disponuje vlastními prodejnami v Brně a okolí, které provozuje pod názvem Moravské maso.

Dlouhodobým cílem managementu je sledovat měnící se stravovací návyky a vyhovět nové generaci náročných zákazníků v kvalitě, složení a chuti a to vše v souladu s výše uvedeným náročným IFS certifikátem evropského standartu. Tato snaha byla v minulosti mnohokrát oceněna. Jednak celorepublikovým oceněním Klasa, Česká chuťovka, Dětská chuťovka a velice si vážíme mnoha ocenění Chuť Jižní Moravy, kterou dostáváme na vybrané uzeniny Steinex již 5 let.

Dobré uzeniny patří historicky na prostřený český stůl, stejně tak jako například český rohlík, nebo pivo. Steinex usiluje o to, aby nám naše tradiční česká chuť zůstala zachována. Ať naše děti poznají, jak má chutnat český párek!

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3