INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem


Existuje množství termínů a jazykových obměn pro vyjádření daru. Může jít o filantropa, donora, dárce, mecenáše nebo sponzora. Jedni podporují umění, druzí sport, jiní vědu nebo církevní aktivity. Společnosti zakládají nadační fondy. Je vcelku jedno, jak se tato činnost nazývá, ale všechny spojuje společné úsilí nezištně pomáhat druhým.

Společnost CEMEX vystupuje jako dobrý soused, a proto spustila nadační fond Budujeme budoucnost. Posláním nadačního fondu je nabídnout pomocnou ruku těm, kteří ji potřebují. První kolo přijímání žádostí bude probíhat do 16. dubna 2011 na internetových stránkách fondu.
CEMEX, výrobce surovin a souvisejících výrobků si uvědomujeme své zásahy do přírody, ale také svou úlohu dodavatele pro stavební průmysl. Proto se snažíme využívat přírodní zdroje co nejšetrněji a co nejvíc chránit přírodu. Při rekultivaci oblastí po ukončení těžby kameniva dodržujeme všechna zákonná nařízení a požadavky - a často děláme víc, abychom splnili svá vlastní náročná kritéria. Zároveň jsme si vědomi toho, že každá škola, obec či jiná organizace se může jednou dostat do nepříjemné situace, kdy potřebuje finanční pomoc pro podporu projektu, který je užitečný nám lidem, zvířatům a rostlinám.
Posláním podporovaných projektů je rozvíjet vzdělávání, výzkum a vývoj, chránit životní prostředí a její biodiverzitu, rozvíjet bydlení a infrastrukturu a podporovat kulturní a sportovní aktivity v regionech, kde CEMEX působí. Českou republiku častokrát sužují povodně, které ničí vše co jim přijde do cesty. Nadační fond společnosti CEMEX je v takové chvíli připraven pomoct.

Při dalším rozvoji svého podnikání spoléháme na následující zásadu: plnit požadavky současnosti a přitom zajistit, aby budoucí generace byly schopny uspokojovat své potřeby. K zajištění trvalého rozvoje společnosti se zaměřujeme jak na ekonomické tak na ekologické a sociální aspekty. Je to jediný způsob, kterým můžeme naši společnost, která v roce 2006 oslavila 100. výročí svého založení, připravit na dalších úspěšných sto let. Této vizi odpovídá i název nadačního fondu – Budujeme budoucnost.
Všechny informace o nadačním fondu, o tom jak získat finanční granty i nefinanční podporu, najdete na internetových stránkách www.budujemebudoucnost.cz.
Loga a další fotografie naleznete zde
CEMEX je přední celosvětový výrobce a dodavatel betonových směsí, cementu, kameniva, přísad a dalších stavebních materiálů. Poskytuje vysoce kvalitní výrobky a spolehlivé služby zákazníkům a komunitám ve více než 50 zemích. V České republice CEMEX provozuje více než 50 betonáren, 7 štěrkoven, 2 kamenolomy a cementovou mlýnici. Více na www.cemex.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3