„Když jsem se před 10 lety rozhodl podnikat na internetu, byl to v tu dobu velký krok do neznáma. Na začátku, kdy jsem celou firmu provozoval v obývacím pokoji, mě nenapadlo, že bude mít moje rozhodnutí takový úspěch. Původně jsem se chtěl věnovat pouze segmentu celostní a alternativní medicíny, ale vývoj a naskýtající se možnosti daly původnímu plánu jiný spád. Postupně jsme úspěšně spustili další e-shopy a se stále se rozrůstajícím týmem se stali lídry ve svých segmentech," řekl Martin Rozhoň.
„Správnými rozhodnutími a tvrdou prací jsme v oblasti parfémů, hodinek, šperků a produktů pro zdraví a krásu dosáhli vedoucích pozic na trhu. Právě specializace na tento druh komodit v době, kdy se všichni zaměřovali na elektro, byla naším základním kamenem úspěchu. Chtěl bych tímto poděkovat všem zaměstnancům společnosti za jejich nasazení a také všem zákazníkům za jejich důvěru," dodal Martin Rozhoň.
VIVANTIS jako jediný z největších hráčů na trhu odolal nabídkám investorů a stále je držen v rukou Martina Rozhoně jako stoprocentního vlastníka.
Narozeninová akce startuje 1. června. Na obchodech www.prozdravi.cz, www.hodinky.cz, www.krasa.cz, www.sperky.cz a www.parfemy.cz bude až do konce měsíce probíhat velká narozeninová soutěž o 101 hodnotných cen. Jako hlavní výhra je pro zákazníky připraven osobní automobil Škoda Fabia Ambiente a 100 netbooků Asus EEE PC 1005.
Výherci budou vybráni ze všech došlých objednávek v průběhu měsíce června. Hra je založena na co nejpřesnějším tipu, kolik parfémů LANVIN Eclat D´Arpege 100ml (parfém včetně krabičky) se vejde do zavazadlového prostoru automobilu Škoda Fabia Ambiente. Nejpřesnější tip vyhrává auto, ostatních 100 nejpřesnějších tipů získává netbook. Podrobnější informace se dozvíte na všech výše uvedených e-shopech.
VIVANTIS v číslech:
• internetové obchody VIVANTIS doručily svým zákazníkům již více než 1 273 000 zásilek
• nabízejí 50 000 položek od 680 značek a měsíčně je navštíví 1 200 000 návštěvníků
• dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96% z 86 tisíc zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým
• Obrat za rok 2010 činil 397 milionů Kč
• VIVANTIS má 100 zaměstnanců
O společnosti VIVANTIS a.s.
Společnost VIVANTIS a.s. je předním internetovým prodejcem v České republice. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody v těchto oborech s názvy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz. Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než 1 273 000 zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv.
Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což zákazníkům zaručuje jistotu bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což je zárukou jistoty, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % z 86 tisíc zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.
(tz)