INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 DSC2095Společnost PPL oslavila 20 let své existence. Za tu dobu si vybudovala přední místo mezi českými přepravními společnostmi, stala se součástí mezinárodní sítě a nedávno své kulatiny nepřímo oslavila doručením jubilejní dvousetmilionté zásilky. V následujících letech, kromě zavádění nových služeb a produktů, chystá navýšení distribučních kapacit, počtu zaměstnanců a větší propojení s Evropou.

„Jsem hrdý na to, že si PPL již 20 let drží na českém trhu tak vysoký standard služeb a její portfolio se stále rozrůstá. Jako součást mezinárodní společnosti DHL jsme získali nové možnosti a větší kontakt s Evropou. Rádi bychom touto cestou pokračovali i v dalších letech a doufáme, že počet námi doručených zásilek i počet spokojených zákazníků stále poroste, tak jak tomu bylo doposud,“ řekl Pavel Horák, generální ředitel PPL.

Počet zaměstnanců PPL se od roku 2006, kdy se stala součástí skupiny DHL, zdvojnásobil. V době, kdy většina velkých firem zaměstnance propouští a ruší své pobočky, plánuje společnost PPL výstavbu nových skladů a v souvislosti s rozšiřováním svých služeb, jako je například sobotní doručování, i nové pracovní pozice.

Roste také síť výdejních a prodejních míst, takzvaných ParcelShopů. Jejich počet už přesáhl 700 a v budoucnu by jich mělo fungovat až 2000. V nejbližší době se zákazníci dočkají i sobotního doručování, které momentálně  prochází testovacími procesy. V následujícím roce chystá PPL v rámci služby Connect zavedení nové etikety, která bude stejná pro všechny země, které Connect využívají – Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo a země Beneluxu, a výrazně zjednoduší zasílání zásilek do zahraničí. Další novinkou bude spuštění nové webové aplikace Moje PPL, díky níž získají zákazníci mimo jiné i neustálý dohled nad svými zásilkami.

V souvislosti se silným rozvojem e-commerce plánuje PPL do roku 2020 zjednodušit a zrychlit formy komunikace výhradně přes „smart aplikace“. Značné usnadnění v dodávání zásilek by také mělo přinést zavedení doručování ve dvou denních vlnách. Doručení tak bude možné ještě v den objednávky. Příjemci budou mít navíc možnost nechat si balík poslat například k sousedovi, bez nutnosti plné moci, nebo na takzvané „safe place“ (bezpečné místo). V tomto případě kurýr zanechá zásilku na jakémkoli místě, dle přání příjemce – například ve vybrané posilovně nebo v restauraci. Zákazníkům internetových obchodů by navíc mělo vyzvedávání zásilek ulehčit zavedení balíkomatů a balíkových schránek. Ty fungují už v řadě evropských zemí a těší se velké oblibě. Zákazník si díky nim může vyzvednout objednané zboží kdykoli a bez čekání.  

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3