INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Celkem 235 firem chce spolupracovat s kreativci v rámci JIC KREATIVNÍ VOUCHER. Cílem projektu je motivovat lokální společnosti k využívání místních kreativních profesionálů, a podpořit tím podnikání obou stran. Firmy, které voucher v hodnotě až 100 tisíc korun dostanou, vylosuje brněnský primátor Petr Vokřál 27. dubna.

JIC KREATIVNÍ VOUCHER je jednorázový poukaz na spolupráci mezi jihomoravskou firmou a jihomoravským kreativcem, ať už se jedná o freelancera, studio nebo agenturu. Ti budou díky voucheru zlepšovat prezentace firemních produktů a služeb. „Zdokonalí-li společnosti komunikaci navenek, rozvinou tak i svou pozici na trhu a získají nové klienty,“ popisuje jeden z předpokládaných přínosů spoluprací ředitel JIC Jiří Hudeček.

Firmy vybíraly během února a března ze speciálně zřízené kreativní galerie, do které se úspěšně zaregistrovalo celkem 177 kreativců. Nejvíce se jich zaměřuje na grafický design (78), dále webdesign (70), tvorbu videí (38) a marketingové strategie (33). Společnosti žádající o voucher mají podle odevzdaných žádostí největší zájem o spolupráci v oblasti webové prezentace. Na webu chce s kreativci spolupracovat zhruba třetina žadatelů, na grafice pak čtvrtina a na videu pětina žadatelů.

Peníze na vouchery v hodnotě 4 miliony korun věnovalo město Brno. „Mapování kreativních odvětví v Brně odhalilo, že v nich pracuje téměř každý desátý zaměstnanec. Celkový roční obrat tohoto odvětví činí 24 miliard korun. Cílem těchto voucherů je, aby zdejší firmy takového potenciálu naplno využívaly,“ uvádí brněnský primátor Petr Vokřál.

Na losování kreativních voucherů čeká například firma Kinalisoft. S pomocí kreativců chce přiblížit potenciálním zákazníkům odbornou oblast, které se věnuje. „Narážíme na to, že málokdo tuší, co vlastně počítačové vidění znamená, a jaké uplatnění může mít. Už dlouho jsme přemýšleli nad tím, že bychom rádi natočili osvětové video, které by to jednoduše vysvětlilo. Ale v záplavě jiných potřeb firmy video dosud nemělo takovou prioritu, abychom se do realizace skutečně pustili. Až výzva zúčastnit se kreativních voucherů nás přinutila spojit se s videotvůrci z kreativní galerie a udělat tak důležitý krok k jeho vytvoření,“ uvádí zakladatel firmy KinaliSoft Radek Štourač.

O tom, kdo nakonec JIC KREATIVNÍ VOUCHER dostane, rozhodne losování 27. dubna v 15:00 v Rytířském sále Nové radnice města Brna. Každý z vylosovaných získá poukaz na úhradu spolupráce do výše 75 procent nákladů, maximálně pak 100 000 korun. Projekt Jihomoravského inovačního centra a Brna je českou premiérou, obdobně kreativce podporují například v Manchesteru nebo Salzburgu. Další informace o voucherech jsou na stránkách https://www.jic.cz/kreativni-voucher

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3