INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Celkem 235 firem chce spolupracovat s kreativci v rámci JIC KREATIVNÍ VOUCHER. Cílem projektu je motivovat lokální společnosti k využívání místních kreativních profesionálů, a podpořit tím podnikání obou stran. Firmy, které voucher v hodnotě až 100 tisíc korun dostanou, vylosuje brněnský primátor Petr Vokřál 27. dubna.

JIC KREATIVNÍ VOUCHER je jednorázový poukaz na spolupráci mezi jihomoravskou firmou a jihomoravským kreativcem, ať už se jedná o freelancera, studio nebo agenturu. Ti budou díky voucheru zlepšovat prezentace firemních produktů a služeb. „Zdokonalí-li společnosti komunikaci navenek, rozvinou tak i svou pozici na trhu a získají nové klienty,“ popisuje jeden z předpokládaných přínosů spoluprací ředitel JIC Jiří Hudeček.

Firmy vybíraly během února a března ze speciálně zřízené kreativní galerie, do které se úspěšně zaregistrovalo celkem 177 kreativců. Nejvíce se jich zaměřuje na grafický design (78), dále webdesign (70), tvorbu videí (38) a marketingové strategie (33). Společnosti žádající o voucher mají podle odevzdaných žádostí největší zájem o spolupráci v oblasti webové prezentace. Na webu chce s kreativci spolupracovat zhruba třetina žadatelů, na grafice pak čtvrtina a na videu pětina žadatelů.

Peníze na vouchery v hodnotě 4 miliony korun věnovalo město Brno. „Mapování kreativních odvětví v Brně odhalilo, že v nich pracuje téměř každý desátý zaměstnanec. Celkový roční obrat tohoto odvětví činí 24 miliard korun. Cílem těchto voucherů je, aby zdejší firmy takového potenciálu naplno využívaly,“ uvádí brněnský primátor Petr Vokřál.

Na losování kreativních voucherů čeká například firma Kinalisoft. S pomocí kreativců chce přiblížit potenciálním zákazníkům odbornou oblast, které se věnuje. „Narážíme na to, že málokdo tuší, co vlastně počítačové vidění znamená, a jaké uplatnění může mít. Už dlouho jsme přemýšleli nad tím, že bychom rádi natočili osvětové video, které by to jednoduše vysvětlilo. Ale v záplavě jiných potřeb firmy video dosud nemělo takovou prioritu, abychom se do realizace skutečně pustili. Až výzva zúčastnit se kreativních voucherů nás přinutila spojit se s videotvůrci z kreativní galerie a udělat tak důležitý krok k jeho vytvoření,“ uvádí zakladatel firmy KinaliSoft Radek Štourač.

O tom, kdo nakonec JIC KREATIVNÍ VOUCHER dostane, rozhodne losování 27. dubna v 15:00 v Rytířském sále Nové radnice města Brna. Každý z vylosovaných získá poukaz na úhradu spolupráce do výše 75 procent nákladů, maximálně pak 100 000 korun. Projekt Jihomoravského inovačního centra a Brna je českou premiérou, obdobně kreativce podporují například v Manchesteru nebo Salzburgu. Další informace o voucherech jsou na stránkách https://www.jic.cz/kreativni-voucher

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3