INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

kminKonica Minolta uvede na trh nový inkjetový archový stroj KM–1, jenž propojí výhody digitálních a offsetových technologií. Zařízení využívá UV inkoustů a mimořádné přesnosti inkjetových tiskových hlav Konica Minolta. Stroj KM–1 dokáže vyhovět požadavkům tiskáren na vynikající tiskovou kvalitu a stabilitu, rychlost zpracování, variabilitu tiskových dat i potiskovaných materiálů.

„Technologie použité v KM–1 umožňují tisk nejen na papír, ale také na plastové materiály bez pre-coatingu. To společně s výkonností stroje a tiskovým formátem B2+ představuje pro naše zákazníky nové příležitosti k zisku. Umožní jim to nabízet služby v rámci výroby obalů nebo časopisů, stejně jako zpracovávat rychle a beze ztrát menší zakázky,“ řekl Marcel Loreth, obchodní ředitel PPT Sales Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Pro Konica Minolta je KM–1 nástrojem ke vstupu na další trhy, zejména obalový, kde vidíme mimořádný potenciál pro uplatnění digitálního tisku.“

Prvním zákazníkem v Evropě se letos v lednu stala německá tiskárna PLS Print Logistic Services Germany. Té stroj KM–1 umožnil mj. snížit množství makulatury při každém nastavení nové zakázky o více než 90 % oproti dříve využívané offsetové technologii. „Výsledná kvalita tisku je však ještě lepší,“ informoval president PLS Print Logistic Services Arndt Eschenlohr.

Zařízení disponuje UV technologií, díky které je možno výtisky ihned dále zpracovávat. Zároveň umožňuje tisknout na široké spektrum materiálů bez předchozí úpravy povrchu (pre-coatingu). Stroj je vybaven podtlakovým systémem manipulace s papírem až do formátu B2+. „Celý proces výroby je kvalitativně srovnatelný s offsetem, je však výrazně pružnější a zachovává všechny výhody digitálního tisku, jako je například možnost personalizovaného tisku,“ vysvětlil M. Loreth.

V České republice je Konica Minolta lídrem v oblasti produkčního tisku s tržním podílem více než 60 %. „S novým strojem bychom chtěli navázat na úspěchy v prodeji našich tonerových produkčních strojů, jako například bizhub PRESS C1060, který je stabilně nejprodávanějším produkčním zařízením na českém trhu,“ doplnil M. Loreth.

Parametry stroje KM-1:

 

Typ                                        B2+ UV inkjet archový stroj

Rozlišení                              1200 x 1200 dpi

Inkoust                                UV inkoust

Počet barev                         4

Rychlost tisku                    3 000 archů za hodinu (jednostranně)

   1 500 archů za hodinu (oboustranně)

Velikost archu                   Až 585 x 750 mm

Tloušťka papíru               0,06 – 0,6 mm (jednostranně)

   0,06 – 0,45 mm (oboustranně)

Rozměry                             5 400 (délka) x 3 000 (hloubka) x 2 400 (výška) mm        

Váha stroje                         Přibližně 9000 kg

 

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2014 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem cca 64 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (41 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (28 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3