INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

slambora.jpgTeplická keramička vyrobila již 16 milionů kusů koupelnové sanitární keramiky pod značkou Ideal Standard. Výroční kus vyjel z pece 12. prosince zhruba kolem 12. hodiny a bylo jím umyvadlo z nové luxusní série Connect Air. Keramička potřebovala na výrobu 16 milionů kusů zhruba 24 let. První výrobky se značkou Ideal Standard totiž vyjely z pecí v roce 1992, kdy se firma stala součástí stejnojmenné světové skupiny.

Pavel Šlambora, ředitel keramičky Ideal Standard /na snímku/: "Pro zajímavost, 16 milionů vyrobených kusů umyvadel, toalet či bidetů znamená, že v každé české domácnosti jsou alespoň tři naše výrobky. To je, myslím, všeříkající. Díky tomu, že jsme součástí skupiny Ideal Standard, můžeme navíc výrobu neustále rozšiřovat. Od roku 1993 se výroba sanitární keramiky v teplickém závodě co do počtu kusů více než zdvojnásobila. V současné době každý rok z našich linek vyjede 720 tisíc výrobků."

Umyvadlo, které bylo 16-ti miliontým kusem keramičky, je z luxusní série Connect Air. Tu společnost představí v březnu na mezinárodním veletrhu ISH ve Frankfurtu.

Teplická keramička má 130 letou historii. Díky zapojení do skupiny Ideal Standard její výrobky směřují na nejnáročnější trhy, jako je Německo, Francie, Velká Británie nebo Švýcarsko. Pavel Šlambora: "Po roce 1992 jsme v teplickém závodě významně investovali. V několika investičních vlnách jsme především instalovali licí linky, které postupně nahrazovaly ruční lití sanitární keramiky. Další vlna investic mířila do vypalovacích pecí. Chystají se i další investice především do kvality výroby."Od příštího roku se tak například budou v Teplicích vyrábět revoluční toalety s technologií Aqua Blade, která je téměř bezúdržbová.

Teplický Ideal Standard vyváží své výrobky do celého světa a to i na trhy, které platí v oblasti sanitární keramiky za ty nejnáročnější. Jde především o Německo, Francii, Velkou Británii nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3