INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

cr8Internet a vše, co se na síti odehrává, vládne světu. Firmy, které vytvářejí internetový obsah, tudíž patří k nejprogresivnějším na trhu. A nej je v jejich podání všechno, tedy také požadavky na kanceláře. Taková je i společnost Showmax, která sice pochází z Jihoafrické republiky, ale její služby internetové televize jsou dostupné on-line po celém světě a nové též ve střední Evropě na polském trhu.

„Potěšilo nás, že Showmax oslovil s žádostí o vybavení svých kanceláří v České republice právě nás. Pracovat pro firmu, která je dostupná v 65 zemích světa, byla zajímavá zkušenost,“ říká Jan Bastař, spolumajitel společnosti cre8. „Chtěli jsme to, čemu se dnes říká přátelské kanceláře. V našem pojetí je to zejména o špičkové ergonomii pracoviště, kde naši zaměstnanci a kolegové tráví nejvíce času. Hledali jsme řešení, které bude dostatečně flexibilní a přizpůsobí se nejenom tělesným parametrům‘ jednotlivce, ale i jeho preferencím a vkusu,“ přibližuje Libor Bučinský, projektový manažer firmy Showmax, požadavky, které na vybavení dvojice kancelářských prostor v Berouně a v Praze, měli.

Každý z projektů je určen pro několik desítek vývojářů. „Showmax kladl důraz na komfort svých lidí. Proto se část zařízení vyráběla na míru,“ popisuje vlastní realizaci Jan Bastař. Zakázkově zhotovený nábytek doplnily výškově stavitelné tzv. sit/stand stoly a pracovní židle Mirra od Herman Miller. „Patří k tomu nejlepšímu, co je dnes v tomto segmentu na trhu k dispozici,“ připomíná Bastař.

Mirra má prodyšnou opěrku zad i sedák, který se dokáže pohybovat zcela plynule a přirozeně. Nabízí skvělou oporu, ale zároveň je vysoce variabilní – umožňuje jednoduché nastavení výšky sedáku, bederní opory i područek. Područky lze natočit směrem k tělu, pro psaní na klávesnici, i ven pro práci s myší. Nastavit lze i hloubku sedu. „Součástí dodávky byly i jednací židle Setu či ergonomická ramena pro monitory,“ doplňuje Jan Bastař.

„Prostor, kde člověk pracuje, by ho neměl štvát a omezovat. Měl by se v něm za všech okolností cítit fajn. Docílit takového efektu je vlastně to nejtěžší,“ říká Libor Bučinský s tím, že jedním z nejdůležitějších a nejvíce přehlížených parametrů je akustická pohoda na pracovišti. „Otevřené kanceláře obecně nejsou příliš akusticky přívětivé, ale vhodnými opatřeními se kvalita prostoru dá výrazně zlepšit,“ souhlasí Jan Bastař. K tomu slouží nejrůznější akustické prvky, především z portfolia značek BuzziSpace a Framery.

BuzziSpace „obléká“ všechny své produkty do zvukově-izolační textilie BuzziFelt. „Tato plsť pohlcuje hluk, může mít zajímavou barevnost a lze s ní potáhnout prakticky jakýkoli tvar,“ popisuje Jan Bastař s tím, že protihlukové prvky mohou mít podobu různé vysokých dělicích stěn, otáčivých žaluzií, kostek, různě tvarovaných paravánů či rovnou polouzavřených křesel.

„Pokud bych měl vyzdvihnout nějaký konkrétní produkt, pak to jsou telefonní budky Framery, které jsou velmi funkční z pohledu akustiky a prostor nijak výrazně nenarušují,“ zmiňuje Libor Bučinský další z akustických prvků. „Důležité je být flexibilní a nebát se pracovat s prostorem i po jeho dokončení. Tedy přijmout fakt, že prostor není nikdy dokončen a stále se vyvíjí. Proto i my budeme ve spolupráci s cre8  zlepšovat třeba osvětlení a velikost a dostupnost úložných prostorů. Vycházíme přitom ze zkušeností s dosavadním provozem,“ uzavírá Bučinský.

O firmě cre8

Společnost, kterou v roce 2010 založili dva společníci Jan Bastař a  Michal Havrda, se specializuje na interiérový design pracovního prostředí. Ve spolupráci s předními architekty zařizuje kanceláře tuzemských i zahraničních subjektů. Využívá k tomu produktů předních světových výrobců jako je Herman Miller, Sancal, Viccarbe, BuzziSpace, Framery a dalších. S výsledky práce společnosti cre8 se můžete setkat například ve společnosti ManpowerGroup v pražském Florentinu, v kancelářích SAP či v pražských a bratislavských kancelářích Amazonu.

Více informací na: www.cre8.cz nebo www.facebook.com/cre8.cz/

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3