INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

jednatel dm_Gerhard_FischerV polovině obchodního roku 2016/17 vykazuje dm drogerie markt v České republice k 31. 3. 2017 velmi příznivý vývoj obratu. dm meziročně navýšila obrat o 7,33 % na 4.193 mil. CZK (říjen – březen). Mateřská dm Rakousko se všemi svými 100% dceřinými společnostmi vykázala obrat vyšší o 8,7 %, celý koncern včetně dm Německo o 6,3 %. 25. narozeniny dm Česká republika s sebou přináší iniciativu {SPOLEČNĚ}.

Růstem obratu o 7,33 % na 4.193 mil. CZK při téměř konstantním počtu prodejen (navýšení o tři prodejny oproti loňskému roku) se společnost dm ohlíží za úspěšnou polovinou obchodního roku 2016/17 na českém trhu. dm tak silně navyšuje obrat zejména díky organickému růstu obratu v jednotlivých místech prodeje. „Neustále stoupající zájem o dm ze strany našich zákazníků nám dává možnost průběžně investovat do nabídky, výhodnějších cen, do rozšiřování prodejní sítě, zákaznických programů a komunikačních kanálů, stejně tak jako do vzdělávání i rozvoje našich spolupracovníků,“ zdůrazňuje Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm Česká republika.

Na snímku Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm Česká republika

Mimo to věnuje dm velkou pozornost intenzivní modernizaci stávajících prodejen a kvalitativní expanzi. V posledních šesti měsících přibylo v České republice 22 prodejen, které prošly modernizací nebo regenerací včetně zvětšení prodejní plochy. Část z nich byla také přemístěna do vhodnějších lokalit. „Cílem těchto změn je zejména zkvalitnění služeb pro zákazníky. Například díky tomu, že již většina našich prodejen je bezbariérová, můžeme nabídnout ničím nerušený zážitek z nakupování také lidem se speciálními potřebami,“ říká Gerhard Fischer. V první polovině obchodního roku tak dm investovala do modernizace prodejen rekordních 77,7 mil. CZK. „Základním stavebním kamenem naší značky je koncept dlouhodobých cen a rozsáhlá sortimentní kompetence v oblasti zdraví a krásy. Díky tomu je společnost dm vnímána jako jedinečná a zákazníci značce dm dlouhodobě důvěřují,“ zmiňuje Gerhard Fischer.

25 let, 25 narozeninových projektů

Jako výraz poděkování zákazníkům za důvěru v posledních 25 letech zahájila dm již v lednu společensky odpovědnou iniciativu {SPOLEČNĚ}. Všichni spolupracovníci, zákazníci a partneři byli vyzváni, aby navrhli projekt z kulturní, sociální nebo ekologické oblasti ze svého okolí,
který si zaslouží podporu dm. Z téměř 300 návrhů poté spolupracovníci dm a odborná porota vybrali 25 projektů, které dm v následujících měsících podpoří. Aktuální informace k projektům jsou dostupné na platformě www.dm-spolecne.cz.

dm v Evropě

Mateřská dm Rakousko se všemi svými deseti 100% dceřinými společnostmi ve střední a jihovýchodní Evropě (tj. v České republice, Maďarsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bosně
a Hercegovině, Rumunsku, Bulharsku a Makedonii) dokázala za první polovinu obchodního roku 2016/17 (říjen 2016 – březen 2017) navýšit obrat o 8,7 % na 1.167 mil. EUR (očištěno o kurzový rozdíl plus 8,4 %).

Celá skupina dm ve všech 12 zemích včetně dm Německo pak vykazuje k 31. 3. 2017 meziroční nárůst obratu o 6,3 % na 5.082 mil. EUR (neočištěno o kurzový rozdíl). Od 31. 3. 2016 stoupl počet prodejen v jednotlivých zemích koncernu vč. dm Rakousko o 52 nových prodejen a bylo vytvořeno 1.388 nových pracovních míst. V celém koncernu dm Německo je to pak 122 nových prodejen a počet spolupracovníků vzrostl o 1.587. dm Česká republika zaměstnává k 31. 3. 2017 2.476 spolupracovníků.

Zodpovědnost na prvním místě

Společnost dm se dlouhodobě snaží inspirovat své zákazníky k zodpovědnému chování a jde proto
i sama příkladem. Kromě jiných aktivit již od ledna 2017 zásobuje zelenou energií i část prodejen dm. Energii z obnovitelných zdrojů dm využívala donedávna pouze v budově centrální správy společnosti v Českých Budějovicích.

V těchto dnech také vrcholí 7. ročník úspěšného preventivního programu „Veselé zoubky“. Od jeho počátku v roce 2011 proškolili zástupci dm v oblasti správné péče o ústní dutinu již více než 250.000 dětí. V letošním roce osloví program nejen ve školách, ale také v prodejnách dalších zhruba 70.000 dětí.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí
v Českých Budějovicích. Svých 223 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra
v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2.476 spolupracovníků. V obchodním roce 2015/2016 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,849 mld. CZK
a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3