INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Již od dubna letošního roku dm svou komunikační kampaní avizovala, že chystá otevření jubilejní prodejny v České republice. Právě v těchto dnech kampaň vrcholí. V pátek 2. 9. 2011 společnost dm drogerie markt slavnostně otevírá jižslavnostni_prestrizeni_pasky svou 200. prodejnu v České republice. Jubilejní prodejnu dm chystá velkolepě oslavit se svými zákazníky.

200. dm v Praze Avion Shopping Parku

Titul „jubilejní dvoustá" získává od 2. 9. 2011 prodejna dm v pražském obchodním centru Avion Shopping Park na Zličíně. Je specifická tím, že disponuje nejmodernějším vzhledem a vybavením, které směřuje k jedinému cíli: snadnější orientaci mezi regály a komfortnějšímu nakupování. „Nakupování v dm se i díky tomu stává příjemnější a pohodlnější.," vysvětluje Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt v České republice, a dodává: „K příjemné atmosféře právě otevřené 200. prodejny dm přispívají také její prostorové dispozice a relativně velká prodejní plocha, která přesahuje 380 m2."

Jubilejní prodejna si zaslouží velkolepé oslavy

Oslavy pro veřejnost probíhají v jubilejní dvousté prodejně dm od 2. 9. do 4. 9. 2011. Po celé tyto tři dny zde mohou zákazníci využít atraktivní slevu 20 % na celý nákup. Pro příchozí připravila dm celou řadu aktivit a jak dospělí, tak děti se mohou těšit na program plný zábavy, který v den otevření doprovodí také živá hudba. Velkým lákadlem pro zákazníky mohou být po celé tři dny přítomní odborníci na výživové poradenství, kteří všem zájemcům zodpovědí dotazy týkající se zdravé životosprávy. O zábavu se postarají klauni na koloběžkách a děti si mohou nechat např. namalovat obrázek na obličej.

Komunikační kampaň 200 x dm se nesla i v duchu společenské odpovědnosti

V rámci oslav otevření 200. prodejny probíhala v dm již od dubna letošního roku komunikační kampaň „200 x dm", která nabídla zákazníkům spoustu možností, jak slavit společně s dm. Zákazníci mohli vybírat například z široké nabídky výhodných promobalíčků, zkusit své štěstí na dm active beauty terminalu a vytočit si slevu na nákup ve výši až 20 %, či uplatňovat slevy ze speciální edice slevové knížky za 200 bodů.

U příležitosti otevření 200. prodejny se dm však také rozhodla pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti prevence zubního kazu u dětí. Ve více než 200 základních školách po celé České republice odstartovala velmi úspěšný dm preventivní program „Veselé zoubky". V rámci programu vidělo více než 24.000 žáků prvních a druhých tříd základních škol zábavně vzdělávací film „Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek". Film se pro velký úspěch dočkal ve školách mnoha repríz. dm iniciativa se celkově setkala s obrovským zájmem ze strany malých školáků a uznání ze strany rodičů i pedagogů.

Kvalitativní expanze pokračuje

Otevřením 200. prodejny expanze dm v České republice zdaleka nekončí. Jak uvádí pan Gerhard Fischer: „Český trh čítá i nadále možnosti pro otevírání nových prodejen dm. Naše expanze tedy jistě nezůstane u právě otevírané 200. prodejny." Zákazníci se tak mohou těšit na to, že svoji oblíbenou dm budou nacházet, když ne přímo v místě svého bydliště, tak alespoň v dostupné vzdálenosti.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. otevřela v roce 1993 svou první prodejnu v České republice. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Od roku 1994 kolísal počet otevřených prodejen dm v České republice mezi 5 – 25 otevřenými prodejnami ročně a roku 2008 byla otevřena již 150. prodejna dm. Poté nastala obrovská expanze a otevření 200. prodejny na sebe nechalo čekat pouhé 3 roky. Dne 2. 9. 2011 byla slavnostně otevřena jubilejní 200. prodejna dm. Prodejny zásobuje dm po celé České republice z logistického centra v Jihlavě. Celkem v dm pracuje bezmála 1 900 spolupracovníků. V obchodním roce 2009/2010 zvýšila dm v České republice svůj obrat o více než 12 % na 5 370 mil. Kč a upevnila tak své postavení na trhu. dm je velmi úspěšná v prodeji svých privátních značek, jako jsou značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance a další.

• Společnost dm drogerie markt s.r.o. působí na českém trhu od roku 1992.

• V pátek 2. září 2011 otevírá dm svou 200. prodejnu v České republice.

• Navzdory ekonomické krizi dm neustále pokračuje v kvantitativní i kvalitativní expanzi.

• Prodejny dm jsou na nejlepších místech ve městech, pěších zónách a v nákupních centrech.

• Společnost dm pečlivě buduje pověst spolehlivého a vstřícného zaměstnavatele, který podporuje propojení pracovního a soukromého života.

• V dm je každý člověk ve středu zájmu, jak dokládá motto „Zde jsem člověkem".

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3