Velká Británie představuje pro české firmy atraktivní místo, kam rozšířit své podnikání, a to především pro ty zaměřující se na IT a technologie. V Británii našla svůj druhý domov již řada českých firem, a byť je zakládání firmy v zahraničí vždy velkou neznámou, všechny vidí tento čin, jako krok správným směrem, který jim přinesl řadu pozitiv. Společnosti jako Greendata, Kentico a Brand Embassy oceňují zejména fakt, že zde měly možnost potkat řadu nových obchodních partnerů a využívat výhod, které země zahraničním investorům nabízí.
Téměř třetina manažerů malých a středních firem (32,7 %) nehledá možnosti, jak snižovat spotřebu energií ve svých provozech. Zbývající část sice šetří, i tak ale mohou své úspory ještě zvýšit. Šetřící opatření totiž zavádějí firmy většinou na základě vlastního uvážení, studii na úspory energií či energetický audit si nechalo zpracovat pouze 15 % dotázaných. Vyplývá to z průzkumu mezi 500 respondenty, který provedla společnost Datank pro Skupinu ČEZ.
Ve čtvrtek 24. dubna se v hotelu Dorint Don Giovanni Praha uskuteční již 10. ročník Mezinárodní konference bezpečnostního managementu (KBM). Jde o tradiční událost nabízející řadu atraktivních témat ze světa komerční i nekomerční bezpečnosti a bezpečnostních technologií.
Realitní společnost 108 AGENCY zprostředkovala pronájem logistické společnosti EC Logistics v prostorách CTParku Brno na Černovické terase. EC Logistics nově využívá skladovací prostory o velikosti 4 200 m2 se skladovou plochou pro 4 200 palet a 200 m2 prostor pro administrativní zázemí.
Společnost MAKRO Cash & Carry prochází proměnou, od roku 2008 vybudovala nový vícekanálový obchodní formát. Zásadní je zejména posun od tradičního business modelu typu cash and carry směrem k novým formám distribuce. Společnost posílí individuální přístup k zákazníkům a ještě více se zaměří na podporu podnikatelů, a to nejen v oblasti prodeje. Důraz na maximální kvalitu zboží zůstává. Změnu konceptu vystihuje nová značka VY & MAKRO, která klade důraz na individuální přístup k zákazníkovi. Alex Hluchy, gen. ředitel MAKRO (vpravo) a ředitel nákupu Jan Žák
„Mixy“, nebo správně řečeno autodomíchávače brázdící české silnice jsou pro výrobce betonu už samy o sobě prezentací. Jejich barevné provedení prezentuje jednotlivé prvky firemního designu. A čím víc jich potkáte, tím lépe, protože to svědčí o velkém počtu objednávek. Pokud jde o jednoho z největších výrobců transportbetonu na českém trhu, jakým je skupina Českomoravský beton, lze potkat zeleno-šedo-bíle dekorované vozy víc než často. Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton se i z těchto důvodů stal autodomíchávač. Ten je totiž navíc i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch outdooru v loňském roce.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...