Velkoobchod makro ČR je férovým partnerem nejen pro své zákazníky a dodavatele, ale především pro své zaměstnance. Mzdy proto zvedal za posledních 18 měsíců už čtyřikrát. Zaměstnanci si tak přilepšili až o 25 %.
Moderní nákupní prostředí, bohatý výběr, kvalita, čerstvost produktů a příznivé ceny. Kaufland v Česku přináší zákazníkům radost už čtvrt století. První prodejnu otevřel obchodní řetězec v Ostravě v roce 1998, od té doby nabízí široký sortiment kvalitních a čerstvých produktů s důrazem na spolupráci s lokálními dodavateli a pohodlné nakupování v příjemném prostředí celkem ve 140 prodejnách.
NN Group vykázala za 2022 silnou provozní tvorbu kapitálu a stabilní obchodní výsledky. Solidní obchodní výkonnost vede k silné provozní tvorbě kapitálu a atraktivním výnosům pro akcionáře.
Společnost ROSSMANN udržuje i nadále pozici nejrychleji rostoucí drogistické společnosti na českém trhu. V uplynulém roce její tržby vzrostly ve srovnání s rokem 2021 o více než pětinu a dosáhly rekordní výše 5,5 miliardy Kč, investice do celkového rozvoje přesáhly 200 milionů Kč. Pro ROSSMANN byla a je klíčová i spokojenost vlastních zaměstnanců, proto během roku 2022 společnost několikrát zrevidovala a navýšila jejich mzdy.
Společnost makro ČR přichází s razantní změnou a v současné nepředvídatelné době představuje program nazvaný Stabilně výhodná cena. Jde tak proti současnému trendu nestabilních slevových akcí. Nová strategie zákazníkům nabídne až 8 000 položek, u kterých se budou moci spolehnout na stabilně výhodné ceny dlouhodobě.
Dvanáct tuzemských vývozců si v prosinci rozdělilo ceny v soutěži Ocenění Českých Exportérů. Projekt podporuje úspěšné české firmy, u kterých export tvoří minimálně 20 % jejich tržeb. Porota vybírala vítěze ze 144 firem, kritéria jich splnilo 82. Finalisté OCE, kteří zaměstnávají více než 14 000 lidí, loni vyvezli zboží a služby za 28,8 miliardy korun.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...