Triglav pojišťovna připravila pro své klienty mimořádnou nabídku pojištění pro případ hospitalizace ve zdravotnickém zařízení následkem úrazu. Nové úrazové pojištění Triglav Hospital umožní stávajícím klientům v případě pobytu v nemocnici čerpat pojistné plnění ve výši 500 Kč za den. Cena pojistného činí 299 Kč ročně.
Maloobchodní řetězec BILLA testuje nový marketingový koncept prodejen zaměřený na komunikaci cen klíčového sortimentu. U zhruba sedmi stovek druhů zboží bude totiž BILLA na základě vlastního srovnávání nasazovat ceny tak, aby byly nižší než u konkurence. Vybrané produkty se speciální cenou budou v prodejně také výrazně označeny.
Roku 1992 se rakouská společnost dm drogerie markt GmbH rozhodla expandovat do okolních států střední a jihovýchodní Evropy a jako první destinaci si vybrala český trh. Před dvaceti lety se tak začala psát úspěšná historie společnosti dm drogerie markt s.r.o. v České republice, která byla založena jako 100% dceřiná společnost rakouské dm.
Společnost Schüco, světový lídr v oblasti opláštění budov a solárních systémů, navázala na loňskou podzimní roadshow a opět vyrazila se svým Demotruckem do ulic. Cílem letošního eventu bylo přiblížit tematiku solárních systémů a přímo oslovit koncové uživatele.
Akvizice tří společností během necelých dvou měsíců, taková je letošní bilance tuzemského lídra na poli podnikových informačních systémů, společnosti Asseco Solutions. Po nedávné integraci ARCON Technology se v těchto dnech staly součástí Asseco Solutions další dvě renomované softwarové společnosti. 2. dubna byla podepsána smlouva s JPN. consulting a 4. dubna s NZ SERVIS.
Dne 6. 4. 2012 otevírá dm po regeneraci prodejnu v Teplicích, a to v Srbické ulici v Olympia Centru v Teplicích. Cílem regenerace bylo především zvětšit prostorové dispozice prodejny a tím zlepšit nákupní možnosti pro zákazníky. Zákazníci mají více prostoru a nakupují v příjemnější atmosféře.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...