Lázeňské město na břehu Labe umožňuje nové nákupní příležitosti. 321 m2 prodejní plochy nabízí svým zákazníkům od 1. 12. 2011 nová prodejna dm v Poděbradech, která byla otevřena v Retail Parku na okraji tohoto města. Značka dm je synonymem pro široký výběr výrobků péče o tělo a pleť, dekorativní kosmetiky, výrobků vlasové kosmetiky, kosmetiky pro muže, nepřehlédnutelná je i nabídka biopotravin a přírodní kosmetiky. Maminky ocení možnost výběru z bohatého sortimentu péče o dítě a dětské výživy. Samozřejmostí je krmivo pro domácí mazlíčky.
Přední výrobce a dodavatel jednorázových zdravotnických prostředků a hygienických potřeb společnost HARTMANN – RICO dosáhl za prvních devět měsíců celkového obratu ve výši 2,37 mld. korun, což představuje mírný růst o 2,84 procenta oproti stejnému období loni. I přes růstové hodnoty celkového obratu se nepodařilo udržet pozitivní vývoj zisku. Ten oproti 3. čtvrtletí 2010 poklesl o 3,6 procenta. Na předpokládaném meziročním snížení zisku se podepsaly současné podmínky v českém zdravotnictví.
Použité pneumatiky. Komodita, jejíž každoroční produkce v ČR podle MŽP atakuje hodnotu 70 tisíc tun a která, přestože ji západní svět již dávno zařadil mezi plně recyklovatelné položky, v České republice působí stále spíše problémy. Výhledově by se to však mohlo změnit. Na trh totiž míří ambiciózní plán ekologické likvidace společnosti Gumoeko, která chce do několika let zcela změnit systém, jakým se s použitými pneumatikami v ČR nakládá.
Odstartovala jedinečná spolupráce společnosti Lidl a občanského sdružení Život dětem. V rámci celorepublikové sbírky pořádané občanským sdružením Život dětem, která se koná pod názvem Srdíčkové dny, mají zákazníci obchodního řetězce Lidl možnost přispět na pomoc těžce nemocným dětem ve všech 226 prodejnách Lidl. Sbírka v prodejnách Lidl probíhá v týdnu od 5. do 11. prosince 2011. Výtěžek sbírky bude oznámen v přímém přenosu galavečera Srdce pro děti 17. prosince od 20.00 hod. na TV Prima.
V pražském hotelu Hilton začalo setkání šéfů světového nákupu v oblasti energetiky a automatizace. Do České republiky je pozval Hannu Kasi, Generální ředitel společnosti ABB s cílem podpořit českou ekonomiku prostřednictvím kupní síly ABB, která celosvětově dosahuje 17 miliard USD. Více než stovka SCM ředitelů (řízení dodavatelského řetězce) společnosti ABB se vedle svého pravidelného shromáždění setká během následujících dvou dnů s českými dodavateli nad otázkami nákupu v České republice.
Společnost Česká mincovna je nucena upozornit své zákazníky a obchodní partnery, jakož i širokou veřejnost, na ostře nekalosoutěžní jednání společností Pražská mincovna, a. s. (se sídlem v obci Praha, okres Lučenec, Slovenská republika), Pražská mincovna, a. s. (se sídlem v Praze, Česká republika) a Mincovna, a. s. (se sídlem ve Vsetíně, Česká republika), a dále subjektu Zlaté mince – Numismatika. Všechny uvedené subjekty jsou společně ovládány podnikateli paní Ludmilou Trtíkovou a panem Pavlem Trtíkem, kteří dlouhodobě úspěšně podnikají v oboru prodeje numismatického zboží.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...