INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

7. listopad 2011

Podle průzkumu, který v říjnu provedla agentura STEM/MARK, pouze 16 % zaměstnanců rádo navštěvuje večírky a další akce organizované jejich zaměstnavatelem. Téměř třetina zaměstnanců uvedla, že na firemní „mecheche" chodí jen, když na to mají náladu. Firemní večírek je přitom důležitý nástroj, díky kterému se posiluje kolektiv. Zároveň je to možnost se neformálně setkat s vedením společnosti či kolegy z jiných oddělení. K motivování zaměstnanců večírek navštívit dnes už obvykle nestačí jen chlebíčky a rozlévané víno zdarma. Firmy proto přichází s netradičními místy i programem.

100_9396_1
3. listopad 2011

Absolutními vítězi hodnocení českých firem podle ukazatele EVA za rok 2010 se jednoznačně stali mobilní operátoři Telefónica O2 Czech Republic a T-Mobile Czech Republic. Třetí příčku, s výrazným odstupem, obsadila energetická společnost Dalkia Česká republika. Titul „Skokan roku" vybojovala  ŠKODA AUTO, prudký propad naopak zaznamenal dlouholetý leader žebříčku EVA TOP 100, společnost ČEZ.

2. listopad 2011

Strach z nadcházející ekonomické recese nutí nejen ministra financí připravit krizový scénář naší ekonomiky, ale také nabádá mnohé manažery hledat nová řešení stávajících, zejména odbytových problémů. Stále bude platit, že nové trhy = nový odbyt = více práce doma = nižší nezaměstnanost i když o tom z pohodlnosti mnozí zodpovědní lidé ze státní správy a z některých firem vůbec nechtěli slyšet.

1. listopad 2011

V Brně se představil nový projekt nezávislého bydlení: Freedomek 2Plus o půdorysu 43 m². Navazuje tak na tradici Brna jako centra funkcionalismu a inovací. Freedomek je výjimečný použitou technologií, unikátním designem a především novým přístupem architektury k myšlence moderního a svobodného bydlení. Pořízení Freedomku je levnější než koupě běžného bytu, má minimální provozní náklady a poskytuje obyvatelům veškerý komfort. Díky dřevěné konstrukci je jeho ekologická stopa minimální. Může být také zcela nezávislý na inženýrských sítích.

1. listopad 2011

Uzenářské speciality nejvyšší kvality a bez "éček", tedy přídatných látek, dodává na trh společnost Z.O.P. Místo chemických konzervantů a antioxidantů používá výrobce látky přírodního původu. Uzeniny rozšiřují nabídku obchodního řetězce Billa, Ahold, Tesco, Esoland a slovenských prodejen.

1. listopad 2011

Rolnická družstevní mlékárna byla ve Velkém Meziříčí založena již v roce 1933. Od roku 1960 byla mlékárna přes 30 let součástí koncernového podniku Lacrum Brno. Jejím úkolem bylo především zásobovat prodejny Jednoty v blízkém i vzdálenějším okolí kvalitními a čerstvými mlékárenskými výrobky.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3