INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

objednámeSpolečnost Objednáme, poskytující komplexní digitální objednávkový systém pro restaurace, spustila novou mobilní aplikaci eRide 2.0.

Ta je navržena tak, aby napřímo propojila restaurace s řidiči, kteří mají zájem rozvážet jídlo zákazníkům, a to za podmínek, na kterých se vzájemně dohodnou bez jakéhokoliv dalšího zprostředkovatele a poplatků.

„eRide 2.0, se kterým bychom chtěli částečně vyčistit trh a zajistit kurýrům spravedlivé odměny, je vlastně takové tržiště, kde si restaurace samy definují výši odměny, kterou za rozvoz poskytnou. Osloví skrze ni řidiče, jejichž služby chtějí využívat, a řidiči si vyberou restaurace, pro které chtějí rozvážet. Tento systém umožňuje oběma stranám dohodnout se na podmínkách, které jsou pro ně vzájemně výhodné, a to bez nutnosti zprostředkovatelského subjektu, který si účtuje provize z každé objednávky. Restaurace i řidiči si mohou aplikaci vyzkoušet na 30 dní zcela zdarma. Když budou spokojeni, budou poté platit měsíčně pevný paušál v řádu stovek korun, podobně jako za streamovací služby,“ uvedl Adam Růžička, CEO společnosti Objednáme.

Paušálu za použití aplikace je navíc možné se vyhnout: „Řidiči neradi čekají na objednávky, proto má každý z nich možnost oslovit restaurace, pro které by chtěl rozvážet, a eRide jim doporučit. Když restaurace začne eRide využívat, řidič získá aplikaci na dva měsíce zdarma. Stejně tak může přizvat jiného řidiče a dostat aplikaci zdarma na měsíc,“ pokračoval Adam Růžička.

Aplikace eRide nabízí tři základní uživatelská rozhraní, která jsou navržena s ohledem na různé potřeby uživatelů. Prvním z nich je rozhraní pro restaurace. Tento systém poskytuje restauracím plnou kontrolu nad tím, jakým způsobem budou jejich objednávky doručovány. Restaurace mohou prostřednictvím aplikace eRide nastavovat svou rozvozovou zónu podle potřeb a definovat oblasti, do kterých chtějí doručovat. Mohou si zvolit řidiče, se kterými chtějí spolupracovat. „Z praxe vím, jak je obtížné při provozu připravovat jídlo, a do toho ještě administrovat jeho distribuci zákazníkům. Proto je rozhraní eRide pro restaurace napojeno na pokladní systém eBase, aby obsluha měla poptání rozvozu doslova na jedno kliknutí,“ popsal Adam Růžička.

Druhé uživatelské rozhraní je určeno řidičům, kteří jsou zaměstnanci restaurací. Ti využívají vybavení, které jim poskytuje restaurace, jako jsou auta a telefony, a rozvážejí výhradně pro tuto restauraci. Jejich profil v aplikaci je neveřejný a nemají možnost rozvážet pro jiné podniky.

Třetí rozhraní je pro externí řidiče. Mají možnost pracovat pro více restaurací a sami si nyní nastavují svou rozvozovou zónu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3