INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

objednámeSpolečnost Objednáme, poskytující komplexní digitální objednávkový systém pro restaurace, spustila novou mobilní aplikaci eRide 2.0.

Ta je navržena tak, aby napřímo propojila restaurace s řidiči, kteří mají zájem rozvážet jídlo zákazníkům, a to za podmínek, na kterých se vzájemně dohodnou bez jakéhokoliv dalšího zprostředkovatele a poplatků.

„eRide 2.0, se kterým bychom chtěli částečně vyčistit trh a zajistit kurýrům spravedlivé odměny, je vlastně takové tržiště, kde si restaurace samy definují výši odměny, kterou za rozvoz poskytnou. Osloví skrze ni řidiče, jejichž služby chtějí využívat, a řidiči si vyberou restaurace, pro které chtějí rozvážet. Tento systém umožňuje oběma stranám dohodnout se na podmínkách, které jsou pro ně vzájemně výhodné, a to bez nutnosti zprostředkovatelského subjektu, který si účtuje provize z každé objednávky. Restaurace i řidiči si mohou aplikaci vyzkoušet na 30 dní zcela zdarma. Když budou spokojeni, budou poté platit měsíčně pevný paušál v řádu stovek korun, podobně jako za streamovací služby,“ uvedl Adam Růžička, CEO společnosti Objednáme.

Paušálu za použití aplikace je navíc možné se vyhnout: „Řidiči neradi čekají na objednávky, proto má každý z nich možnost oslovit restaurace, pro které by chtěl rozvážet, a eRide jim doporučit. Když restaurace začne eRide využívat, řidič získá aplikaci na dva měsíce zdarma. Stejně tak může přizvat jiného řidiče a dostat aplikaci zdarma na měsíc,“ pokračoval Adam Růžička.

Aplikace eRide nabízí tři základní uživatelská rozhraní, která jsou navržena s ohledem na různé potřeby uživatelů. Prvním z nich je rozhraní pro restaurace. Tento systém poskytuje restauracím plnou kontrolu nad tím, jakým způsobem budou jejich objednávky doručovány. Restaurace mohou prostřednictvím aplikace eRide nastavovat svou rozvozovou zónu podle potřeb a definovat oblasti, do kterých chtějí doručovat. Mohou si zvolit řidiče, se kterými chtějí spolupracovat. „Z praxe vím, jak je obtížné při provozu připravovat jídlo, a do toho ještě administrovat jeho distribuci zákazníkům. Proto je rozhraní eRide pro restaurace napojeno na pokladní systém eBase, aby obsluha měla poptání rozvozu doslova na jedno kliknutí,“ popsal Adam Růžička.

Druhé uživatelské rozhraní je určeno řidičům, kteří jsou zaměstnanci restaurací. Ti využívají vybavení, které jim poskytuje restaurace, jako jsou auta a telefony, a rozvážejí výhradně pro tuto restauraci. Jejich profil v aplikaci je neveřejný a nemají možnost rozvážet pro jiné podniky.

Třetí rozhraní je pro externí řidiče. Mají možnost pracovat pro více restaurací a sami si nyní nastavují svou rozvozovou zónu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3