Marketing je velmi účinná věc. Přesto, že většina lidí vám bude tvrdit, že reklama na ně nepůsobí. Pravda bude asi někde uprostřed – dobrá, vtipná, nápaditá, neotřelá kampaň zabere a špatná, tupá, otřepaná a nudná spíš naštve a odradí. Reklamní sdělení útočí na naše emoce a podvědomí. Dokáží tiše a skrytě pracovat, aniž si toho všimneme. A pak se v pravý čas ozvou. V okamžiku volby, kdy saháme po novém výrobku nebo službě. Myslíme si, že se rozhodujeme podle své nejlepší vůle bez ohledu na to, co nám chtějí vnutit profesionální marketéři. Omyl! Už dávno infikovali naši vůli, vkus, city, sny a přání a my, vedeni našimi „zrádci“ uděláme přesně to, co si přeje reklamní průmysl. Je to dobře nebo špatně?
Pavel Kačer