Češi jsou velmi tolerantní. Nevadí jim erotika v reklamě, pokud je vkusná a neuráží. Vyplývá to z průzkumu, který si nechává pravidelně dělat Česká marketingová společnost. Ale mnohem víc zabírá v české kotlině humor a nadsázka. Nyní běží na televizních obrazovkách reklamní spot na Hornbach. Kutilovi spadne střecha na hlavu, přesto se vyhrabe z trosek a směje se, až se za břicho popadá. Udělat si z vlastní nešikovnosti legraci je lepší než být škarohlíd. Dnes jsme se probudili do mrazivého rána. Teplé ošacení, které jsme uklidili do skříně, jsme si museli znovu obléknout a vyrazit do práce. Jaro se na pár dní odkládá. Prostě tak to v životě chodí. Není každý den posvícení. Když nás nezahřeje jarní počasí, musí nás zahřát slunce v duši.S veselým pohledem na svět jde všechno líp, doma i v podnikání.
Pavel Kačer