INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo„Přímý marketing už dnes není jen o zásadách, o nutnosti poznat cílovou skupinu, o správné segmentaci a vhodně zvoleném sdělení. Přímý marketing je o formách, odvaze, unikátnosti a neomezených ideách. Neexistuje přesycená cílová skupina. Jde jen o neschopnost oslovit něčím, co zaujme, dá se dokonce říct - okouzlí! To je úloha moderního direct marketingu a zde je několik malých příkladů, že věci lze dělat jinak," uvedl do problematiky direkt marketingu David Frost, jednatel České mailingové společnosti.

Kombinujte

Spojením běžných materiálů, forem distribuce a potřeb dané cílové skupiny dosáhnete naprosto unikátních efektů a výsledků. Vezměte papír a spojte jej s folií, připravte grafiku a zabalte ji do plastu, skládejte, trhejte, slepujte, zkrátka vytvářejte neobvyklé kombinace tak, aby finální podoba křičela hlavní sdělení ve správnou dobu, správným způsobem, do potřebných uší. Hledejte takové spojení práce s daty, kreativou, strategií, distribucí, načasováním, formou a způsobem zpracování tištěného direct mailu, které v konečném efektu přinese splynutí vašeho sdělení s potřebou klienta. Pak budete mít jistotu, že budete vyslyšeni.

Senzorický direct mail aneb zapojte všechny smysly!

Voněla někdy vaše poštovní schránka po malinách? Je lepší závan sousedovy kuchyně nebo vůně květin linoucí se z časopisu, který leží u vás na stole? Přibalte do obálky kousek svého produktu. Jeho vůni, jeho teplo, jeho barvu, jeho hebkost, nebo naopak hrubost. Ukažte, jak vypadá, co umí, v čem je výjimečný. Můžete přibalit 3D tester, vzorek materiálu, kousek reliéfu, na který si adresát bude moci sáhnout. Nechte ho ochutnat. Sdílejte s ním sladkost vaší sušenky nebo hořkost vašeho piva. Ukažte mu, že vaše tyčinky jsou opravdu s mořskou solí a melounová žvýkačka nechutná po šťovíku. Velké týmy dnes pracují na vývoji jednotlivých vlastností svých výrobku, a moderní marketéři nesmí zůstat pozadu. Naším úkolem je zprostředkovat tyto unikátní parametry produktů zákazníkům. Vytiskněte text potravinářskými barvami na jedlý papír. Nechte zákazníka, ať ochutná.

Zvuk, hra světel a obraz v tištěném direct mailu?

Ano, dnes můžete na své klienty přes obálky i mluvit. Vychvalte svůj výrobek! Zapojte průvodní slova či hudbu, která se spustí v okamžiku otevření direct mailu! Přemýšlejte nad tím, jak snadno nám utkví v hlavě nápěvek či jednoduchá melodie! Použijte svou televizní znělku reklamního spotu pro direct mail a propojíte tak kompletně celou kampaň! Synergický efekt udělá práci za vás. Melodie se spustí pohybovým čidlem, otevřením dané stránky v časopisu nebo otevřením obálky.

Direct mail můžete oživit barevným podsvícením, zapojit světelnou animaci, díky které máte pocit, že se zásilka hýbe. Vaší fantazii se dnes meze nekladou. Použijte multimediální direct mail, propojte obraz se zvukem, nebo rovnou pošlete film, který se spustí při otevření zásilky. Věřte, že efekt bude velkolepý. V tomto případě si můžete být jisti šířením na principu virárního marketingu, takže náklady vynaložené navíc, se vám vrátí na akvizici nových klientů. Při použití této formy přímé komunikace je třeba plánovat, promyslet účel oslovení a počítat alespoň s měsíční lhůtou na výrobu. Není třeba využívat speciální distribuci, takovéto direct maily nevyžadují žádnou speciální ochranu. Kompletují se ručně do 2D obálek, případně 3D obalů. Vše je možné udělat, jen je třeba promyslet nutné kroky. Výsledek vám vaše úsilí vynahradí.

Pohlaďte ucho Avatara aneb 3D efekty v direct mailech.

Hravost a zvídavost je nám dána od dětství. Někteří na ni zapomínáme, někteří na ni nemáme čas, ale většina z nás hře neodolá. Direct maily, které lze po otevření složit z 2D rozměru na 3D, nečekaný pohyb uskutečněný jednoduchým stiskem či zatažením za část letáku či obálky, skládačky, vysouvací předměty. To všechno jsou prostředky uspokojení naší hravosti. Každý takový detail pracuje na tom, aby si naši adresáti zásilku prozkoumali, nechali na stole na později, vryli si ji do paměti. Většina takto zpracovaných direct mailů nekončí v odpadkovém koši, ale putují přímo do našich domovů, na hraní našim dětem, nebo zkrátka jen tak pro případ potřeby. To je naším cílem, protože délka pozornosti, kterou adresát věnuje běžné zásilce poté, co ji vyndá ze schránky, se pohybuje kolem několika málo vteřin.

„Bylo by možná pohodlné, kdyby na všechny disciplíny našeho života existovaly postupy a návody, jak je dělat co nejlépe, anebo alespoň správně. Ale nejspíš by to byla nuda. Vše, co je v tomto článku uvedeno, není návod na to, jak správně dělat direct marketing, je to jen návod, jak se nestát nudným, „ uzavřel David Frost.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3